Select Page

SOFTONE HOSPITALITY ERP

Το SoftOne Hospitality ERP καλύπτει αποτελεσματικά τις ανάγκες ενημέρωσης της διοίκησης για κρίσιμα οικονομικά μεγέθη, συνιστώντας βασικό πυλώνα ανάπτυξης και σταθερότητας της ξενοδοχειακής επιχείρησης.

ΓΕΝΙΚΑ

  • Με το Soft1 Hospitality ERP παρέχονται όλα τα εργαλεία που είναι απαραίτητα για τη συλλογή και την οργάνωση των οικονομικών δεδομένων, με στόχο τη βελτίωση των επιμέρους διαδικασιών καθώς και την αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης.
  • Ανταποκριθείτε άμεσα στις σημαντικές προκλήσεις του κλάδου σας, υποστηρίζοντας τη διαδικασία λήψης αποφάσεων με άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση.
  • Αποκτήστε real-time πρόσβαση στο σύνολο των οικονομικών στοιχείων, εκμεταλλευόμενοι την τεχνολογία του Cloud Computing.
  • Ενισχύστε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας, αξιοποιώντας τα δεδομένα του Budget, του P&L κ αι του Cash Flow.

MATERIALS CONTROL (MC)

  • Το Soft1 Hospitality ERP – MC αποτελεί την πλέον σύγχρονη λύση οργάνωσης και διαχείρισης της αποθήκης, των εμπορευμάτων και των υλών, των ξενοδοχειακών μονάδων.
  • Πρόκειται για ένα σύστημα, πλήρως προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες απαιτήσεις λειτουργίας του ξενοδοχειακού κλάδου, για την ορθή καταγραφή των προμηθειών, των απογραφών, των αποθεμάτων και ελέγχου του κόστους.
  • Παρέχει πληροφόρηση για τα στοιχεία της αποθήκης, σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας τον άμεσο και αποτελεσματικό έλεγχο των αγορών και των αναλώσεων.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

  • Εξοικονομήστε πολύτιμο χρόνο και βελτιστοποιήστε τις διαδικασίες προμηθειών, μέσω του αυτοματοποιημένου μηχανισμού δημιουργίας, λήψης και διαχείρισης παραγγελιών αγορών.
  • Ελέγξτε εύκολα και με ακρίβεια τις χρεώσεις των προμηθευτών σας, βάσει των συμφωνηθέντων τιμοκαταλόγων.
  • Παρακολουθήστε τις αναλώσεις με χρήση πρότυπων συνταγών ακόμα και ανά τμήμα και ελέγξτε τις, σε σύγκριση με τις φυσικές απογραφές.
  • Αυτοματοποιήστε τη διαδικασία διαχείρισης των αποθεμάτων και απογραφών των αποθηκών καθώς και των λοιπών σημείων διάθεσης με τη χρήση PDA’s.

ΕΜΠΟΡΙΚΗ & ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

  • Αυτόματη Εισαγωγή των κινήσεων της Main Courante από το Front Office (PMS) σύστημα που χρησιμοποιεί η επιχείρηση.
  • Καταχώρηση και επιμερισμός δαπανών σε κέντρα κόστους, που περιγράφουν τις οργανωτικές δομές της ξενοδοχειακής μονάδας.
  • Εξαγωγή αναλυτικής καρτέλας πελατών, προμηθευτών, χρεωστών και πιστωτών.
  • Δυνατότητες οικονομικών αναφορών, εκτυπώσεων ελέγχου, ημερολογίων αναλυτικού καθολικού και συγκεντρωτικών καταστάσεων.
  • Τήρηση διπλογραφικών βιβλίων (Γ’ κατηγορίας), πλήρως εναρμονισμένη με τα Ε.Λ.Π ή Δ.Λ.Π.

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ P&L

  • Υποστήριξη αναλυτικού προϋπολογισμού (budget) ανά τμήμα.
  • Μέτρηση οικονομικών επιδόσεων, με συγκριτικές αναλύσεις P&L VS Budget, ανά μήνα και ετήσιο προοδευτικό, σύμφωνα με το πρότυπο USALI.
  • Οικονομική παρακολούθηση έργων (ανακαινίσεις, επεκτάσεις μονάδων κ.α.).

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΓΙΩΝ

Ολοκληρωμένη παρακολούθηση του κυκλώματος των παγίων.

ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ & KPIs

  • Δημιουργία στατιστικών οικονομικών δεδομένων και παρακολούθησης αριθμοδεικτών (οικονομικής διάρθρωσης, απόδοσης και αποδοτικότητας, GOP, Yielding).
  • Άμεσος χρηματοοικονομικός έλεγχος εισπράξεων και πληρωμών καθώς και παρακολούθηση χρηματικών λογαριασμών.
  • Δυνατότητα πρόβλεψης χρηματοροών από τον προϋπολογισμό και σύγκρισή τους με το Actual Cash Flow.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

  • Παρακολούθηση αποθεμάτων ανά αποθηκευτικό χώρο.
  • Ενδοδιακινήσεις μεταξύ της κεντρικής αποθήκης και των αποθηκών των τμημάτων.
  • Εισαγωγή πωλήσεων από συστήματα POS.
  • Διαχείριση συνταγών (προδιαγραφών) ανά τμήμα και αυτοματοποιημένη διαδικασία αναλώσεων.
  • Φυσικές απογραφές, εντοπισμός διαφορών και δυνατότητα επιμερισμού τους στις αναλώσεις.

ΑΓΟΡΕΣ - ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΟΔΟΣΙΑ

  • Έλεγχος υφιστάμενων προμηθευτών και αυτόματη εισαγωγή υποψήφιων σε σύνδεση με την ΓΓΠΣ (Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων).
  • Διαχείριση τιμοκαταλόγων προμηθευτών ανά έτος (σεζόν), με δυνατότητα αξιολόγησής τους.
  • Δημιουργία αιτήσεων προμήθειας υλικών, με πλήρη εφαρμογή κανόνων έγκρισης και ηλεκτρονικής αποστολής τους στους προμηθευτές.
  • Καταγραφή παρτίδας, ημερομηνίας λήξης και θερμοκρασίας κατά τις παραλαβές των υλικών.

 

 

 

Εκδόσεις

  • SoftOne Hospitality ERP
  • SoftOne Hospitality Cloud ERP