Select Page

ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ E-SHOP ΜΕ ERP

Η SoftComm με την πολύχρονη εμπειρία της σε εφαρμογές ERP καθώς και σε εφαρμογές διαδικτύου, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς σας προσφέρει τη δυνατότητα διασύνδεσης του Eshop με το ERP σας καθώς και την κατασκευή ηλεκτρονικής πλατφόρμας B2B και διασύνδεσής της με το ERP σας.

Αυτή η διασύνδεση αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση που δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση σας να αποκτήσει ένα e-shop το οποίο να συνδέεται δυναμικά με το ERP, έτσι ώστε να μην χρειάζεστε να καταναλώνεται χρόνο για την ενημέρωση του eshop καθώς ο χρήστης ως βάση θα εργάζεται όπως και πριν στο ERP. Πιο συγκεκριμένα συγχρονίζει την αποθήκη, τις παραγγελίες, τις τιμολογιακές πολιτικές και τους πελάτες μεταξύ των δύο συστημάτων πραγματοποιώντας ουσιαστικά τη διαχείριση των προϊόντων και των παραγγελιών του e-shop από το ERP σας.

ΠΛΗΡΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΠΟΘΗΚΗΣ

Καλύπτονται πλήρως όλες οι διαδικασίες παρακολούθησης αποθηκών ανεξαρτήτου μεγέθους και βαθμού πολυπλοκότητας. Δυνατότητα αποκλεισμού συγκεκριμένων αποθηκών από το web, δυνατότητα παρακολούθησης δεσμευμένων προϊόντων σε παραγγελίες πώλησης όπως και αναμενόμενων σε παραγγελίες αγορών ή σε αναμενόμενες παραδόσεις. Δυνατότητα εκτέλεσης παραγγελιών από διαφορετική φυσική αποθήκη ανάλογα με την γεωγραφικά στοιχεία της παράδοσης στον πελάτη. Η παρακολούθηση υπολοίπων αποθηκης γίνεται σε πραγματικό χρόνο.
Πραγματοποιείται αναλυτική παρακολούθηση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων ακόμα και σε διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες.

Η παρακολούθηση των υπολοίπων αποθηκών γίνεται σε πραγματικό χρόνο.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ & ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Για την σωστή και πλήρη παρακολούθηση των πελατών, οι πελάτες δημιουργούνται αυτόματα από την πλατφόρμα προς το erp αλλά και αντίστροφα, όταν ένας πελάτης δημιουργηθεί στο erp θα ενημερωθεί και το eshop αυτόματα. Δυνατότητες πλήρης και πολλαπλής κατηγοριοποίησης πελατών βάση αναγκών καθώς και πλήρης εφαρμογής οικονομικών και σύνθετων εκπτωτικών πολιτικών ανά κατηγορία πελάτη ή ακόμα και σε κάθε πελάτη μεμονωμένα. Δυνατότητα προσωποποιημένης πληροφόρησης ανά πελάτη στο web πχ: καρτέλα πελάτη, συνήθης παραγγελίες, δημοφιλή προϊόντα, επαναλαμβανόμενες παραγγελίες, στόχοι πωλήσεων κλπ

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Αυτόματη δημιουργία αναλυτικών καταστάσεων οικονομικών εγγραφών που δημιουργήθηκαν μετά από την καταχώριση οποιασδήποτε παραγγελίας στο web και την πληρωμή της. Αναλυτική καταγραφή αντικαταβολών μέσω όλων των courier & μεταφορικών εταιρειών, αναλυτική καταγραφή καταθέσεων σε οποιοδήποτε τραπεζικό λογαριασμό, αναλυτική καταγραφή πληρωμών με πιστωτική κάρτα (συμπεριλαμβανομένων και των transaction id). Τέλος ολοκληρωτικός έλεγχος αναμονής απόδοσης αντικαταβολών ανά εταιρεία καθώς και αναμονής απόδοσης κόστους μεταφορικών ανά εταιρεία.

Αυτόματη δημιουργία παραστατικά παραγγελιών πωλήσεων ανά αποθηκευτικό χώρο. Αυτόματη δημιουργία παραστατικών εισπράξεων βάση τρόπου πληρωμής που επέλεξε ο πελάτης.

Αυτόματες καταστάσεις αποστολών και ελέγχου αντικαταβολών των αποστολών ανά εταιρεία.

ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΘΗΚΗΣ & ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Αυτόματη δημιουργία παραστατικών αποθήκης για έναρξη της ροής picking-packing ή ακόμα και αυτόματη αποστολή ειδοποίησης στα pda ώστε να ξεκινήσει το picking-packing των παραγγελιών εφόσον χρησιμοποιούνται wms συστήματα. Στη συνέχεια της ροής εργασιών το σύστημα μπορεί να δημιουργήσει τα παραστατικά πωλήσεων είτε αυτόματα στο στάδιο του picking-packing, είτε κατά την ολοκλήρωσή του και πριν την φόρτωση για αποστολή.

ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

Δημιουργία αναλυτικών καταστάσεων αποστολής παραγγελιών με οποιοδήποτε τρόπο πραγματοποιηθούν καθώς και με οποιαδήποτε εταιρεία τρίτων συνεργάζεστε. Η διαδικασία του packing έχει δημιουργήσει barcode & qrcode για τα τεμάχια και τα είδη πακετοποιήσης ή παλετοποίησης που παρήχθησαν ώστε να ολοκληρωθεί η αποστολή τους και να υπάρχει πάντα tracking των αντικειμένων ώστε να εξαλειφθεί η περίπτωση σφαλμάτων.

Σας Ενδιαφέρει; Αφήστε Μας Μήνυμα...

13 + 13 =