Select Page

SOFTONE CRM

Το SoftOne CRM είναι μια ολοκληρωμένη λύση που σας βοηθά να κατανοήσετε & να εξυπηρετήσετε τις ανάγκες των πελατών σας με τον καλύτερο τρόπο, σε πραγματικό χρόνο, από όπου κι αν βρίσκεστε και με οποιαδήποτε συσκευή.

ΓΕΝΙΚΑ

  • Το Soft1 CRM προσφέρει στην επιχείρηση σας όλα όσα χρειάζεται για να κατανοήσει σε βάθος τη συμπεριφορά και τις ανάγκες των πελατών της. Πρόκειται για μία σύγχρονη και ολοκληρωμένη λύση που αυτοματοποιεί πλήρως τις λειτουργίες πωλήσεων, marketing και customer service, επιτρέποντας σας να «συνδεθείτε» με τους πελάτες σας οποιαδήποτε χρονική στιγμή.
  • Τα στελέχη σας μπορούν να εκμεταλλευτούν -εύκολα και άμεσα- όλες τις πληροφορίες πωλήσεων, παραγγελιών και υποστήριξης, να δρομολογήσουν ενέργειες για επίλυση περιστατικών, να ικανοποιήσουν αιτήματα πελατών, να διαχειριστούν ευκαιρίες πώλησης και να διεκπεραιώσουν εργασίες που αφορούν σε παραγγελίες και εισπράξεις.
  • Σχεδιασμένο με την απαραίτητη ευελιξία, το Soft1 CRM υποστηρίζει κάθε εναλλακτικό μοντέλο λειτουργίας (on-premise ή Cloud), βοηθώντας την επιχείρηση σας να καλύψει τις ανάγκες μηχανογράφησης της με τον πλέον αποδοτικό τρόπο.

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΧΡΗΣΗΣ

Το Soft1 CRM συγκεντρώνει σε μία εφαρμογή όλα όσα χρειάζεστε για να εφαρμόσετε αποδοτικές στρατηγικές marketing και να αυξήσετε τόσο τις πωλήσεις σας, όσο και το βαθμό ικανοποίησης των πελατών σας.

l

ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Με εξαιρετική ευκολία χρήσης και απόλυτη προσαρμοστικότητα στις ιδιαίτερες απαιτήσεις σας, το Soft1 CRM βελτιώνει την αποδοτικότητα των διαδικασιών της επιχείρησης σας, επιτρέποντας σας να επικεντρωθείτε στην πώληση των προϊόντων και υπηρεσιών σας.

ΝΕΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Το SoftOne CRM προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά ευκαιρίες πώλησης, να αξιοποιήσετε πληροφορίες που αφορούν πελάτες και να τρέξετε καμπάνιες που θα μετατρέψουν περισσότερες ευκαιρίες σε πραγματικούς πελάτες.

ΒΑΘΥΤΕΡΗ ΓΝΩΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Αξιοποιήστε τα ισχυρά εργαλεία analytics και reporting του SoftOne CRM για να μάθετε περισσότερα για τους πελάτες σας. Προσφέρετε στους ανθρώπους των πωλήσεων όλη την απαραίτητη πληροφόρηση για να οικοδομήσουν ισχυρές πελατειακές σχέσεις.

ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ

Ανταποκριθείτε άμεσα σε νέες ευκαιρίες. Με το SoftOne CRM Series 5, οι άνθρωποι των πωλήσεων μπορούν να βρεθούν δίπλα σε υφιστάμενους, αλλά και υποψήφιους πελάτες της επιχείρησής σας κάθε στιγμή, μέσα από το tablet ή το smartphone τους.

~

ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

Λειτουργώντας στα data centers της πλατφόρμας Microsoft Windows Azure, το SoftOne CRM σας απαλλάσσει από κάθε άγχος και ευθύνη, προσφέροντας μέγιστη ασφάλεια και έλεγχο, αυτόματη λήψη backup, καθώς και προηγμένες λύσεις ανάκτησης δεδομένων.

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Διαχείριση Δυναμικού Πωλήσεων, Διαχείριση Πελατών, Διαχείριση υποψηφίων πελατών, Διαχείριση Επαφών, Διαχείριση Ευκαιριών Πώλησης, Διαχείριση Παραγγελιών, Merchandising.

MARKETING

Δημιουργία και Διαχείριση Campaigns, SMS Campaigns, Διαχείριση Βάσης Πελατών, Διαχείριση Ερωτηματολογίων.

MOBILITY

Πλήρως παραμετροποιήσιμο περιβάλλον λειτουργίας για χρήση σε Laptop, Tablet ή Smartphone μέσω της εφαρμογής SoftOne 360.

OPERATIONS

Διαχείριση Έργων, Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης & Τεχνικοί, Δρομολογήσεις, Επαφές & Φυσικά Πρόσωπα, Διαχείριση εγκρίσεων ενεργειών, Συγχρονισμός με Outlook, Gmail.

REPORTING

Διαχείριση Επισυναπτόμενων Αρχείων & Εγγράφων, Ελεύθερα Πεδία & Αθροιστές, Σχεδίαση Αναφορών (Basic & Advanced), Merging, Ανάλυση QlikView Run Time, Έτοιμες Αναφορές Υποσυστημάτων.

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗΣ

Σχεδιασμός Οθονών, Script Builder – Σενάρια Ροών, Run Time Rights, Διαχείριση Απομακρυσμένων Εγκαταστάσεων (Remote Systems), Συστήματα Προειδοποιήσεων (Alert Systems), Customization Toolkit.

ΚΥΡΙΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Αυτοματοποίηση ενεργειών.
  • Ενέργειες Πωλήσεων.
  • Ευκαιρίες πώλησης – leads.
  • Προσφορές & παραγγελίες.
  • Διαχείριση πωλητών / εισπρακτόρων.
  • Προωθητικές ενέργειες,
  • Αιτήματα υποστήριξης πελατών.
  • Πρόσβαση από παντού.
  • Καλύτερες & πιο γρήγορες αποφάσεις.
  • Οριζόντια διασύνδεση με SoftOne modules.
  • Διαχείριση email & εργασίες σύνδεσης με Outlook.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

  • Έτοιμες ενότητες διαχείρισης καθημερινών εργασιών όπως κλήσεις, συναντήσεις, email (import-export από MS Outlook), γενικές ενέργειες.
  • Σύνδεση με λογαριασμό Google για αμφίδρομη ενημέρωση των επαφών ή την εισαγωγή των Google επαφών ως draft entries στην εφαρμογή και αντίστροφα .
  • Εύκολη διαχείριση ενεργειών μέσω ημερολογίων (calendars), προσωπικών και ομάδας .
  • Πλήρης διαχείριση επαφών και λογαριασμών.
  • Εύκολη ανάκτηση σημαντικών πληροφοριών.
  • Διαχείριση leads και μετασχηματισμός σε ευκαιρίες πώλησης.
  • Ολοκληρωμένη διαχείριση ευκαιριών πώλησης.
  • Διαχείριση πιθανοτήτων κλεισίματος πώλησης.
  • Αναλυτική παρακολούθηση δραστηριότητας πωλητών.
  • Δημιουργία καταστάσεων πελατών και υποψηφίων πελατών.
  • Αυτοματοποιημένη εκτέλεση προωθητικών ενεργειών.
  • Υποστήριξη πολλαπλών τύπων προωθητικών ενεργειών.
  • Ανάλυση αποδοτικότητας ευκαιριών πώλησης και προωθητικών ενεργειών.
  • Ερωτηματολόγια (σχεδιασμός και διαχείριση απαντήσεων).
  • Παρακολούθηση ιστορικού μεταβολών των στοιχείων της επαφής και δυνατότητα οριζόμενης ενημέρωσης υπευθύνων για κάθε αλλαγή.
  • Αναλυτική παρακολούθηση κάθε επικοινωνίας με τον πελάτη, ανεξάρτητα από τον τύπο και το μέσο (πχ. τηλέφωνο, fax, email, sms, κλπ).
  • Δημιουργία καταστάσεων πελατών ή υποψηφίων πελατών με βάση οριζόμενα κριτήρια / χαρακτηριστικά.

Εκδόσεις

  • SoftOne CRM
  • SoftOne Cloud CRM