Select Page

DC imeRetail POS

Το DC imeRetail POS αποτελεί συνεργασία μεταξύ της Data Communication & της ΙΜΕ Πληροφορικής προσφέρωντας μια ολοκληρωμένη λύση εντατικής λιανικής που καλύπτει πλήρως όλες τις καθημερινές ανάγκες της επιχείρησης.

ΓΕΝΙΚΑ

  • Φιλικό, εύχρηστο και λειτουργικό, ανοικτό σε περαιτέρω επεκτάσεις, το imeRetail είναι το απαραίτητο πολυεργαλείο για τη λειτουργία μιας επιχείρησης λιανικής. Αποκτήστε το και συντονίστε τις διαδικασίες, ελέγξτε πλήρως τη λειτουργία της επιχείρησης σας, εξυπηρετήστε καλύτερα τους πελάτες, ενισχύστε την παραγωγικότητα και το κέρδος σας.
  • Με το DC imeRetail POS θα διαχειριστείτε καλύτερα τo κατάστημά σας, θα βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών, θα περιορίσετε το κόστος λειτουργίας, θα αυξήσετε τα κέρδη και θα κάνετε την επιχείρησή σας πιο ανταγωνιστική. Παράλληλα, το DC imeRetail POS, θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε πελάτες και να δημιουργήσετε νέα δυνατότητες πώλησης.

ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

  • Όλων των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης (από περίπτερο ως supermarket).
  • Όλα τα αντικείμενα εμπορικής δραστηριότητας (ένδυση, υπόδηση, τρόφιμα κλπ).
  • Όλους τους τρόπους λειτουργίας (μεμονωμένο κατάστημα, πολυκατάστημα, αλυσίδα καταστημάτων, franchise κλπ).

ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Το DC imeRetai POS διαθέτει απεριόριστες δυνατότητες επικοινωνίας. Μπορεί να λειτουργήσει on line ή off line, όπως επιθυμεί η επιχείρηση, προσφέροντας χαμηλό κόστος λειτουργίας και ασφάλεια συναλλαγών ακόμα και σε περίπτωση πτώσης της τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης. Υλοποιεί την αυτόματη αποστολή δεδομένων, τιμοκαταλόγων και λοιπών πληροφοριών μεταξύ κεντρικού και υποκαταστημάτων ή μελών δικτύου franchising ενώ ελέγχει αυτόματα την πληρότητα διαβίβασης των στοιχείων.

ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Διαχείριση πολλαπλών εταιριών, υποκαταστημάτων, franchise.
  • Λειτουργία με όλους τους τύπους υπολογιστών (pc), POS και οθόνες αφής (touch screen).
  • Σύνδεση με περιφερειακές συσκευές όπως: φορητά τερματικά, φορολογικοί μηχανισμοί και εκτυπωτές, barcode scanners, ζυγιστικά συστήματα, ελεγκτές τιμών (price checkers), ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών, οθόνες ενημέρωσης πελάτη, συρτάρια ταμείου κλπ.
  • Διαχείριση πολλαπλών τρόπων πληρωμής (μετρητά, πιστωτικές κάρτες, διατακτικές, αξιόγραφα, ξένο νόμισμα).
  • Βar codes.
  • Διαμόρφωση της οθόνης πωλήσεων από το χρήστη.
  • Εισαγωγή νέου πελάτη – είδους τη στιγμή της συναλλαγής.
  • Επιστρεφόμενα είδη.
  • Κενές συσκευασίες.
  • «Κρατήσεις» προϊόντων.
  • Ταυτόχορνη εξυπηρέτηση πολλών πελατών με «αναμονή».
  • Τιμοκατάλογοι και πιστωτικές πολιτικές.
  • Πολιτικές προώθησης πωλήσεων (δωροεπιταγές, λίστες κλπ).
  • Κάρτες πελάτη (Loyalty Cards).
  • Παρακολούθηση των αγοραστικών συνηθειών των πελατών.
  • Προτάσεις παραγγελίας αγορών.
  • Χρώμα – Μέγεθος.
  • Ταμειακό έλεγχο (ανά βάρδια, ημέρα, θέση εργασίας κλπ).
  • Έκδοση παραστατικών και συγκεντρωτική λογιστικοποίηση.

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Το DC imeRetail POS μπορεί να συνδέεται και να επικοινωνεί αμφίδρομα με το InnovEra ERP και το WinEra ERP της Data Communication καθώς επίσης και με συστήματα εμπορικής διαχείρισης άλλων γνωστών κατασκευαστών της αγοράς. Με τον τρόπο αυτό μεταφέρονται από τα ERP προγράμματα είδη και τιμές ενώ από το DC imeRetail POS πωλήσεις και πελάτες. Το DC imeRetail POS μπορεί επίσης να μεταφέρει στοιχεία στις εφαρμογές για λογιστικά γραφεία Academia Financials Έσοδα–Έξοδα και Academia Financials Γενική Λογιστική.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ / ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

  • Τεχνολογία: Microsoft .NET.
  • Bάση δεδομένων: Microsoft SQL Server.
  • Λειτουργικά συστήματα: Windows 2000, 2003, Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10.

ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΠΕΛΑΤΕΣ

  • Πολλαπλοί και μικτοί τρόποι πληρωμής (μετρητά, πιστωτικές κάρτες, διατακτικές, αξιόγραφα, συνάλλαγμα, δωροεπιταγές).
  • Πώληση με χρήση κουμπιών στην οθόνη, bar code scanner, πληκτρολογίου ή ποντικιού.
  • Ταυτόχρονη εξυπηρέτηση πολλών πελατών με δυνατότητα «αναμονής».
  • Πώληση σε συγκεκριμένο πελάτη ή σε πελάτη λιανικής.
  • Επιστροφή ειδών από πελάτες και κενών συσκευασιών.
  • Εισαγωγή νέου είδους κατά τη στιγμή της συναλλαγής.
  • Διαχείριση ειδών με βάρος.
  • Διαχείριση ειδών με χρώμα – μέγεθος.
  • Έκδοση παραστατικών & συγκεντρωτική λογιστικοποίηση.
  • Ακύρωση συναλλαγής συγκεκριμένου προϊόντος ή ολόκληρης της συναλλαγής.
  • Αυτόματος υπολογισμός για ρέστα.
  • Τροποποίηση ποσότητας ή αξίας πωλουμένου προϊόντος.
  • Αναζήτηση πωλουμένου προϊόντος με περιγραφή, bar code, κατηγορία είδους, προμηθευτή.
  • Διαχείριση Τύπου: πωλήσεις (με υπολογισμό προμηθειών), διανομές, επιστροφές σε επιλεγμένο χρονικό διάστημα.
  • Εισαγωγή νέου πελάτη κατά τη στιγμή της συναλλαγής.
  • Κάρτα πελάτη (loyalty card).
  • Παρακολούθηση αγοραστικών συνηθειών πελατών.
  • Κατηγοριοποιήσεις πελατών.
  • Ιστορικό αγορών, πιστώσεων, πληρωμών.
  • Παρακολούθηση πιστώσεων, πληρωμών, υπολοίπων πελατών.
  • Υπενθύμιση υπολοίπων με αποστολή SMS στους πελάτες.

ΑΠΟΘΗΚΗ

  • Καταχώρηση τιμολογίων προμηθευτών με ή χωρίς ενημέρωση αποθήκης.
  • Ενημέρωση αποθήκης μέσω bar code, περιγραφής ή κωδικού είδους. Δεν απαιτείται η καταχώρηση τιμολογίου.
  • Πολλαπλοί κωδικοί είδους ανά προϊόν.
  • Αυτόματος έλεγχος αποθεμάτων βάσει πρόβλεψης ζήτησης και ενημέρωση για προϊόντα με ανάγκη αναπλήρωσης αποθέματος.
  • Δυνατότητα ομαδικής τροποποίησης των τιμών πώλησης με ποσοστιαία μεταβολή ανά ομάδα προϊόντων.
  • Ειδική διαχείριση στα τσιγάρα για τις νέες και παλιές τιμές.
  • Διαγραφή προϊόντων χωρίς να διαγράφεται το ιστορικό πωλήσεων.
  • Δυνατότητα καταχώρησης των θέσεων τοποθέτησης των προϊόντων στην αποθήκη.
  • Σπάσιμο της κούτας σε τεμάχια κατά την αγορά και μετατροπή τεμαχίων σε κούτα κατά την παραγγελία.
  • Δυνατότητα διενέργειας σταδιακής απογραφής.

ΤΑΜΕΙΟ - ΒΑΡΔΙΕΣ

  • Διαχείριση Βαρδιών, Υπαλλήλων, Ταμείων με διαφορετικές δικαιοδοσίες για ασφάλεια και αποφυγή λαθών.
  • Ανάλυση πωλήσεων ανά βάρδια και χειριστή.
  • Παρακολούθηση ταμείου σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα (ημέρα/ώρα).
  • Ομαδοποίηση πωλήσεων ανά προϊόν.
  • Παρακολούθηση ΦΠΑ.
  • Ανάλυση πληρωμών προς τρίτους.
  • Καταγραφή παραδόσεων ταμείου ανά υπεύθυνο βάρδιας.

ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Έτοιμο για λειτουργία από την πρώτη στιγμή της εγκατάστασης και πολύ απλό στη χρήση.
  • Δυνατότητα σύνδεσης με κάμερα και καταγραφής της απόδειξηςστοvideo της συναλλαγής. Αναζήτηση των video με λέξεις κλειδιά (video συγκεκριμένης απόδειξης, video των ακυρωμένων αποδείξεων, video των αποδείξεων που πουλήθηκε το συγκεκριμένο είδος και όλα αυτάγια συγκεκριμένη βάρδια ή διάστημα ωρών, κλπ).
  • Απεριόριστες δυνατότητες επικοινωνίας σε περιπτώσεις δικτύων franchising και υποκαταστημάτων.
  • Δυνατότητα προβολής διαφημίσεων προς τον πελάτη σε 2η οθόνη. Στην ίδια οθόνη μπορούν να προβληθούν τα στοιχεία κάθε συναλλαγής για ενημέρωση του πελάτη.
  • Δυνατότητα ασφαλούς απομακρυσμένης πρόσβασης από οπουδήποτε μέσω Internet.

ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ

  • Λειτουργία με όλους τους τύπους υπολογιστών, με οθόνες αφής (touch screen) καθώς και συσκευές POS.
  • Σύνδεση με περιφερειακές συσκευές: φορητά τερματικά, φορολογικοί μηχανισμοί, ταμειακές μηχανές, εκτυπωτές, barcode scanners, ηλεκτρονικά ζυγιστικά συστήματα, οθόνες ενημέρωσης πελάτη, συρτάρια ταμείου, ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών, ελεγκτές τιμών (price checkers) κλπ.
  • Διαμόρφωση της μορφής της οθόνης πωλήσεων από κάθε χρήστη σύμφωνα με τις ανάγκες του, εύκολα και γρήγορα.
  • Έτοιμη βάση δεδομένων για άμεση χρήση από περίπτερα και σουπερμάρκετ με χιλιάδες καταχωρημένα είδη και bar codes.
  • Δυνατότητα εκτύπωσης ετικετών Bar Code για το ράφι.
  • Σύνδεση με τα συστήματα εμπορικής διαχείρισης InnovEra ERP και WinEra, μεταφορά στοιχείων στις λογιστικές εφαρμογές Academia Financials Έσοδα-Έξοδα και Academia Financials Γενική Λογιστική.
  • Δυνατότητα διαχείρισης 2 ή περισσότερων περιπτέρων, καταστημάτων, super market. μελών δικτύων franchise, αλυσίδων καταστημάτων κλπ.
  • Χορήγηση δωρεάν μίας πρόσθετης θέσης εργασίας με πλήρη λειτουργικότητα για εργασία από απόσταση (από το σπίτι, ή τον φορητό υπολογιστή).

Εκδόσεις

  • DC imeRetail POS