Select Page

Microsoft Dynamics CRM

Το Microsoft Dynamics CRM το κορυφαίο διεθνώς σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων της Microsoft, σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε πλήρη εικόνα του συνόλου της επικοινωνίας με κάθε πελάτη σας.

ΓΕΝΙΚΑ

  • Με το Microsoft Dynamics CRM Μπορείτε να αναπτύξετε κερδοφόρες σχέσεις με τους πελάτες σας με την καλύτερη διαχείριση δυνητικών πελατών και ευκαιριών πώλησης; Καταγράφετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας, από την πρώτη επαφή μέχρι και την υποστήριξη μετά την πώληση; Αναλύετε τα στοιχεία των πελατών σας έτσι ώστε να καταλάβετε ποιοι από αυτούς σας αποφέρουν τα περισσότερα έσοδα.
  • Εργαστείτε πιο αποδοτικά, προσφέροντας νέα επίπεδα εξυπηρέτησης στους πελάτες σας, χρησιμοποιώντας το Microsoft Dynamics CRM 3.0, μια νέα λύση Διαχείρισης των Σχέσεών σας με τους Πελάτες (Customer Relationship Management – CRM) που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε εργαζόμενο ο οποίος έρχεται σε επαφή με πελάτες να έχει πρόσβαση σε όλες τις κρίσιμες πληροφορίες.
  • Λειτουργεί όπως Εσείς!Το Microsoft Dynamics CRM είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος να προστεθεί λειτουργικότητα CRM σε έναν οργανισμό που ήδη χρησιμοποιεί το Microsoft Office ή το Outlook με αποτέλεσμα να απαιτείται λιγότερη εκπαίδευση και να είναι πιο εύκολη η χρήση, τα οποία συντελούν στην αυξημένη παραγωγικότητα και στην ταχεία επιστροφή της επένδυσης. Το Microsoft CRM μπορεί να προσφέρει στους εργαζόμενους της εταιρείας σας άμεση πρόσβαση σε στοιχεία πελατών μέσα από το Microsoft Outlook, δίνοντας τους τη δυνατότητα να έχουν τις πληροφορίες διαθέσιμες ακριβώς όταν τις θέλουν και όπου τις θέλουν στο γραφείο, στο σπίτι ή στο δρόμο.

ΤΟ MICROSOFT DYNAMICS CRM ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ

  • Διασύνδεση με το Microsoft Office και το Outlook, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να πάρουν εύκολα τις πληροφορίες από το Microsoft CRM στις εφαρμογές του Office όπως το Microsoft Excel και το Microsoft Word.
  • Γρήγορη και εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες μέσω των εύκολων στη χρήση οθονών της εφαρμογής.
  • Προσωπικό περιβάλλον εργασίας το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν, αποθηκεύσουν και να επαναχρησιμοποιήσουν στο μέλλον τις φόρμες και τα στοιχεία πελατών που επιθυμούν, χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουν σε ολόκληρη την εφαρμογή.
  • Ημερολόγιο Υποστήριξης που επιτρέπει στους εργαζόμενους του τμήματος να σχεδιάσουν ενέργειες υποστήριξης ανά πόρο, χρόνο ή είδος υποστήριξης.
  • Δυνατά εργαλεία αναφορών και αναλύσεων τα οποία σας επιτρέπουν να αναζητήσετε ευκαιρίες και προβλήματα που τυχόν υπάρχουν.
  • Υποστήριξη φορητών συσκευών που επιτρέπει στους εργαζόμενους που βρίσκονται εκτός γραφείου να έχουν άμεση πρόσβαση σε δεδομένα πελατών από PDAs, laptops ή έναν browser.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΟΠΩΣ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ!

Το Microsoft CRM όχι μόνο ταιριάζει στον τρόπο με τον οποίο εργάζονται οι εργαζόμενοι της επιχείρησής σας, αλλά μπορεί εύκολα να αποτυπώσει τις διαδικασίες της επιχείρησής σας. Εσείς, ή ο συνεργάτης μπορούν γρήγορα και απλά να μεταβάλλουν ή να προσθέσουν πεδία, φόρμες και τις σχέσεις μεταξύ αυτών, χωρίς να γράψουν ούτε μια γραμμή κώδικα. Αυτό κάνει εύκολη την προσαρμογή του Microsoft CRM ώστε να ταιριάζει ακριβώς στις ανάγκες της επιχείρησής σας.

  • Νέα λειτουργικότητα για τη διαχείριση του Μάρκετινγκ, που σας επιτρέπει εύκολα να φτιάξετε καταλόγους δυνητικών/υφισταμένων πελατών, να οργανώσετε και να εκτελέσετε καμπάνιες μάρκετινγκ, να καταγράψετε την απόδοσή τους και τέλος να αυτοματοποιήσετε τις εργασίες που πρέπει να γίνουν προς κάθε επαφή.
  • Οδηγός δημιουργίας Γρήγορης Καμπάνιας που επιτρέπει στους εργαζόμενους του τμήματος μάρκετινγκ και τους πωλητές να στείλουν emails σε συγκεκριμένες λίστες επαφών και να μετρήσουν την ανταπόκριση.
  • Υποστήριξης που επιτρέπει την κεντρική διαχείριση όλων των θεμάτων υποστήριξης, από την αρχική καταγραφή τους μέχρι την τελική τους επίλυση.
  • Εύκολη Παραμετροποίηση του Microsoft CRM ώστε να μπορεί να αποτυπώσει ακριβώς τις διαδικασίες τις επιχείρησής σας, προσθέτοντας αντικείμενα και τύπους δραστηριοτήτων, δημιουργώντας νέες φόρμες για τους διάφορους χρήστες, και προσθέτοντας λογική μέσα στο CRM.
  • Ευέλικτα εργαλεία δημιουργίας αναφορών που επιτρέπουν στους υπεύθυνους να πάρουν μια εικόνα για την επιχείρηση τους – τα δεδομένα του CRM μπορούν εύκολα να αντληθούν στο Microsoft Excel για ανάλυση ή στο Microsoft SharePoint Portal Server για να δώσουν την πληροφορία άμεσα στη διοίκηση ή στους συνεργάτες.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Το Microsoft CRM λειτουργεί όπως θα ήθελε ένα τμήμα IT, καθώς είναι βασισμένο σε αξιόπιστα standards της αγοράς τα οποία είναι εύκολα στην εκμάθηση και τη χρήση. Θα διαπιστώσετε μια γρήγορη και χαμηλού κόστους υλοποίηση, χαμηλά κόστη συντήρησης και ευκολία στο να αναπτύσσεται μαζί με την επιχείρησή σας.

  • Εύκολα να μεταβάλλετε φόρμες, πεδία, και σχέσεις μεταξύ αυτών, έτσι ώστε οι χρήστες σαν να έχουν διαθέσιμες ακριβώς τις πληροφορίες που θέλουν.
  • Γρήγορη εγκατάσταση καθώς παρέχονται εργαλεία ελέγχου του συστήματός σας και μειώνουν το χρόνο εγκατάστασης, ενώ ταυτόχρονα εγγυώνται επιτυχή παραμετροποίηση του Microsoft CRM.
  • Ταχεία αναζήτηση δεδομένων σε μεγάλο όγκο δεδομένων πελατών, προκειμένου να διευκολυνθούν οι χρήστες στην αναζήτηση των στοιχείων που χρειάζονται.
  • Εύκολο στη χρήση οδηγό εγκατάστασης του Microsoft Exchange Connector που απλοποιεί την ολοκλήρωση του Microsoft CRM με τον Microsoft Exchange και το Outlook.
  • Εύκολη και γρήγορη διασύνδεση με εξωτερικά συστήματα προκειμένου να ανακτηθούν οι απαραίτητες πληροφορίες.
  • Προηγμένα εργαλεία διαχείρισης και ειδοποίησης που ελέγχονται κεντρικά και δίνουν στο τμήμα IT τις σωστές πληροφορίες για να διαχειριστούν το CRM σύστημα.

 

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΟΙΚΕΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

  • Κοινό περιβάλλον εργασίας με το Microsoft Office και το Outlook, για ελαχιστοποίηση του χρόνου εκπαίδευσης και την άμεση η εξοικείωση των χρηστών με εφαρμογή.
  • Εργονομικός σχεδιασμός οθονών για γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες, προσαρμοσμένος ειδικά και για φορητές συσκευές.
  • Πρόσβαση στην εφαρμογή μέσω Windows client, Web client, SharePoint client, Mobile client (iOS, android, windows).
  • Δυνατότητα “προσωποποίησης” οθονών ανάλογα με τις ανάγκες και τις αρμοδιότητες κάθε χρήστη και ρόλου.
  • Προσωποποιημένες προβολές δεδομένων για εξοικονόμηση χρόνου.
  • Εγγενής διασύνδεση με το Microsoft Office, το Outlook και το SharePoint για πλήρη αξιοποίηση των οικείων εργαλείων.

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΕΛΑΤΗ

  • Κεντρική διαχείριση όλων των θεμάτων υποστήριξης, από την αρχική καταγραφή μέχρι την τελική τους επίλυση.
  • Παρακολούθηση αιτημάτων & εκκρεμοτήτων πελατών και διασφάλιση έγκαιρης επίλυσής τους.
  • Παροχή υψηλού επιπέδου εξατομικευμένων υπηρεσιών υποστήριξης για κάθε πελάτη.
  • Αποτύπωση συνολικής εικόνας πελάτη μέσα από συγκεντρωτικoύς και εξειδικευμένους πίνακες ελέγχου ανά ρόλο (dashboards).

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ

  • Πολυεπίπεδη και πλήρης αποτύπωση των δραστηριοτήτων της επιχείρησης (συναλλασσόμενοι, επαφές, πλάνο δράσης, πόροι κ.λπ).
  • Ευθυγράμμιση του στρατηγικού σχεδιασμού με τις καθημερινές δραστηριότητες και ενδυνάμωση πωλήσεων.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

  • Κοινή βάση αποθήκευσης του συνόλου των πληροφοριών που αφορούν στους πελάτες.
  • Ολοκληρωμένη παρακολούθηση της συνολικής πορείας των εργασιών σχετικά με κάθε πελάτη.
  • Αποτελεσματικότερη συνεργασία των ομάδων πωλήσεων για έγκαιρο εντοπισμό και αξιοποίηση νέων leads και ευκαιριών.
  • Ενδυνάμωση των πωλήσεων μέσω της αποτελεσματικότερης στόχευσης και της αξιοποίησης των πόρων.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ & ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ MARKETING

  • Οργάνωση και υλοποίηση στοχευμένων εκστρατειών μάρκετινγκ (marketing campaigns).
  • Παρακολούθηση απόδοσης & ανταπόκρισης υφιστάμενων και δυνητικών πελατών και αναπροσαρμογή εκστρατειών για βέλτιστα αποτελέσματα.
  • Βέλτιστη χρήση της δαπάνης για μάρκετινγκ μέσω εργαλείων που επιτρέπουν αποτελεσματική στόχευση.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

  • Ενσωματωμένα ευέλικτα εργαλεία δημιουργίας αναφορώνγια την πολλαπλή αξιοποίηση των δεδομένων και των πληροφοριών του συστήματος.
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με οποιοδήποτε σύστημα επιχειρηματικής ευφυΐας (Bussines Intelligence), για την επεξεργασία και στατιστική ανάλυση των πληροφοριών.
  • Αξιοποίηση τόσο των σχετικών εργαλείων της Microsoft (Power BI, Analysis Services κ.λπ.), όσο και τρίτων κατασκευαστών.

ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Διασφαλισμένη πλατφόρμα, σχεδιασμένη με τη μοναδική προσέγγιση Microsoft, ώστε να διατηρεί τα επιχειρηματικά δεδομένα απόρρητα και εμπιστευτικά.

ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Εύκολη και γρήγορη διασύνδεση με εξωτερικά συστήματα που η επιχείρηση χρησιμοποιεί, προκειμένου να ανακτηθούν οι απαραίτητες πληροφορίες.
  • Επικοινωνία με όλες τις εφαρμογές Microsoft Dynamics (Dynamics NAV, Dynamics Marketing).
  • Επικοινωνία με την εφαρμογή WinEra ERP της Data Communication.
  • Επικοινωνία με όλες τις εφαρμογές Microsoft, όπως Microsoft Exchange, Sharepoint, Skype.
  • Σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο.

ΕΥΕΛΙΞΙΑ & ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

  • Λύση ανοικτή σε περαιτέρω επεκτάσεις με τη σταδιακή ενεργοποίηση υποσυστημάτων και λειτουργιών σύμφωνα με τις ανάγκες και την εξέλιξη της επιχείρησης.
  • Δυνατότητα απόλυτης προσαρμογής του συστήματος στις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης – εύκολα, γρήγορα και με χαμηλά κόστη- μέσα από δημοφιλή εργαλεία ανάπτυξης, ευρύτατα αποδεκτές τεχνολογίες και ανοικτά πρότυπα διαλειτουργικότητας με συστήματα τρίτων κατασκευαστών.

ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ

Στρατηγική επένδυση που συμβάλλει στον εξορθολογισμό των δαπανών και τη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας και του κέρδους.

Εκδόσεις

  • Microsoft Dynamics CRM
  • Microsoft Dynamics CRM Cloud