Πληροφορίες |
![]() |
![]() |
Επικοινωνία
Αθήνα
Γραβιάς 23
Αιγάλεω, 12243
Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr
Θεσσαλονίκη
Στρ. Καλλιδοπούλου 6Β
Φάληρο, 54642
Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr
Άργος
Καρατζά 52,
Αργολίδα, 21200
Τ. 27510 69010
E. info@softcomm.gr

H κατανόηση και εξυπηρέτηση των πελατών σας ως άτομα και όχι ως απρόσωπα τμήματα της αγοράς, αποτελεί μονόδρομο. Η παροχή εξαιρετικής εμπειρίας σε κάθε πελάτη ξεχωριστά είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για την ανάπτυξη των πωλήσεων σας. Αλλά, έχετε αναλογιστεί πόσο καλά γνωρίζετε εσείς, και τα στελέχη της επιχείρηση σας, τους πελάτες σας;
Το Soft1 CRM είναι μια ολοκληρωμένη λύση που σας βοηθά να κατανοήσετε σε βάθος τους πελάτες σας και να εξυπηρετήσετε με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες τους, σε πραγματικό χρόνο, από όπου κι αν βρίσκεστε και με οποιαδήποτε συσκευή.
Η εφαρμογή Soft1 CRM Sales & Marketing καλύπτει με εύχρηστο και αποτελεσματικό τρόπο τη Διαχείριση Πωλήσεων και Ενεργειών Marketing. Λειτουργεί ανεξάρτητα ή σε συνδυασμό με τις άλλες ενότητες των εφαρμογών Soft1 με τις οποίες συνδέεται, προκειμένου να αξιοποιηθούν τα ήδη καταχωρημένα στοιχεία της επιχείρησης.
Με χαρακτηριστική ευκολία στη χρήση και απόλυτη προσαρμοστικότητα στις ιδιαίτερες απαιτήσεις σας, το Soft1 CRM σας βοηθά να εφαρμόσετε πιο αποτελεσματικά τις στρατηγικές πωλήσεων και marketing, να κερδίσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε το βαθμό ικανοποίησης των πελατών σας.
Soft1 CRM: Γενικές Ενδεικτικές Ενότητες
Λειτουργία τοπικά ή μέσω Internet
Καλύπτει εξειδικευμένες απαιτήσεις συγκέντρωσης και επεξεργασίας πληροφοριών
Δυνατότητα μαζικής δημιουργίας ενεργειών από ευρετήρια συνδεδεμένων ενοτήτων
Διασύνδεση ενεργειών, αυτόματη δημιουργία ενεργειών από άλλες, ιστορικό προέλευσης και κατάληξης
Καρτέλες ενεργειών σε όλες τις βασικές συνδεδεμένες ενότητες
Αυτόματες προειδοποιήσεις, υπενθυμίσεις, απαγορεύσεις κλπ
Business intelligence analysis ενεργειών
Διαχείριση διαδικασιών e-mail και εργασίες σύνδεσης με Outlook
Σύνδεση με τηλεφωνικά κέντρα
Soft1 CRM Sales & Marketing: Ενδεικτικές Δυνατότητες
Έτοιμες ενότητες διαχείρισης καθημερινών εργασιών (κλήσεις, συναντήσεις, e-mail, γενικές ενέργειες)
Αμφίδρομη διασύνδεση με MS Outlook (επαφών, ραντεβού, tasks, e-mails)
Εύκολη διαχείριση ενεργειών μέσω ημερολογίων (calendars) – προσωπικών και ομάδας
Πλήρης διαχείριση επαφών – λογαριασμών
leads και μετασχηματισμός σε ευκαιρία πώλησης
Ολοκληρωμένη διαχείριση ευκαιριών πώλησης
Διαχείριση πιθανοτήτων κλεισίματος
Παρακολούθηση του συνόλου των ευκαιριών και των αντίστοιχων ενεργειών
Έλεγχος δραστηριότητας πωλητών
Pipe line report
Δημιουργία καταστάσεων πελάτων ή υποψηφίων
Αυτοματοποιημένη εκτέλεση προωθητικής ενέργειας
Υποστήριξη πολλών τύπων προωθητικών ενεργειών
Ανάλυση αποδοτικότητας ευκαιριών πώλησης και προωθητικών ενεργειών