Πληροφορίες
triangle-10px Έντυπο Προϊόντος

 

Επικοινωνία

Αθήνα
Γραβιάς 23
Αιγάλεω, 12243

Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr

Θεσσαλονίκη
Στρ. Καλλιδοπούλου 6Β
Φάληρο, 54642

Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr

Άργος
Καρατζά 52,
Αργολίδα, 21200

Τ. 27510 69010
E. info@softcomm.gr

Το PYLON Retail είναι μία εφαρµογή, της Epsilon Net, με τεχνολογία αφής (Touch) για την ευρύτερη αγορά της λιανικής.

Προσφέρει εύκολη και γρήγορη εκµάθηση με προσανατολισµό στην εξυπηρέτηση των πελατών σας με ταχύτητα και αξιοπιστία.

Καλύπτει με τον πλέον σύγχρονο τρόπο:

triangle-10px Επιχειρήσεις στο χώρο των τροφίµων – ποτών (mini & super market, Αρτοποιεία – ζαχαροπλαστεία, κλπ).

triangle-10px Εµπορικά καταστήµατα (ρούχων – είδη δώρων – ηλ. συσκευών, κλπ).

triangle-10px Πρατήρια καυσίµων.

triangle-10px Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσίας (γυµναστήρια, κοµµ ωτήρια, κλπ).

triangle-10px Επιχειρήσεις από το χώρο της τεχνολογίας – τηλεπικοινωνίες.

Αξιοποίηση Εξοπλισμού, Διαχείριση Κόστους

Η ενοποιημένη πλατφόρμα PYLON, αποτελεί μία τεχνολογική καινοτομία. Μπορεί να λειτουργήσει σε οποιοδήποτε device (tablet, pc, pos), και να εκτυπώσει σε όλους τους τύπους εκτυπωτών. Με ελάχιστες ανάγκες σε δυνατότητες hardware, μπορεί σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις να αξιοποιήσει τον υπάρχον εξοπλισμό μιας επιχείρησης και υποστηρίζει local-cloud database. Μπορεί να συνδυάσει την βέλτιστη ισορροπία εξοπλισμού / επένδυσης.

Άμεση Σύνδεση Με Το Back Office On-Line

Η Online διασύνδεσή του με την back office εφαρμογή, με τη χρήση κοινών πινάκων δεδομένων, είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα που παρέχει:

triangle-10px Ασφάλεια στις συναλλαγές αλλά και στη μεταφορά των δεδομένων.

triangle-10px Χαμηλό κόστος συντήρησης αφού δεν υπάρχει ανάγκη για πρόσθετο hardware κλπ.

triangle-10px Άμεση αμφίδρομη ενημέρωση με όλα τα υποσυστήματα του back-office. (CRM και Loyalty, Εμπορικό, Λογιστική και Μισθοδοσία, Hospitality, Restaurant).

Σας Ακολουθεί Παντού Όλο το 24ωρο

Μία μοναδική εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης. Με το Roaming UI (User Interface) κάνετε απλά login από οποιοδήποτε σταθμό εργασίας, όπου και κι αν βρίσκεστεκαι άμεσα θα εργαστείτε στο προσωπικό περιβάλλον εργασίας σας με όλες τις επιλογές-παραμετροποιήσεις σας, το δικό σας dashboard με τους οικονομικούς δείκτες και τις πληροφορίες που παρακολουθείτε, το προσωπικό σας menu και πολλά ακόμα!

Διαχείριση Πολλαπλών Διαφορετικών Δραστηριοτήτων, Παράλληλα, Από Μία Θέση Εργασίας

Πολλές επιχειρήσεις που ασχολούνται με τις λιανικές πωλήσεις, διαθέτουν πια μικτό τρόπο λειτουργίας. Για παράδειγμα:

triangle-10px Ένα πρατήριο καυσίμων, διατηρεί και κατάστημα στο ίδιο χώρο.

triangle-10px Ένα παραδοσιακό καφενείο, κάνει και πωλήσεις τοπικών προϊόντων.

triangle-10px Ένα βιβλιοπωλείο είναι παράλληλα και καφέ.

triangle-10px Ένα κατάστημα λιανικής, κάνει και παράδοση ειδών κατ’ οίκον.

Το PYLON Retail, με τη καινοτομία των desktops μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες αυτές, καθώς με το πάτημα ενός κουμπιού, αλλάζει η οθόνη και μετατρέπεται στη μορφή που εξυπηρετεί τη κάθε μία δραστηριότητα της επιχείρησης.

Εύκολη Προσαρμογή Για Την Αντιμετώπιση Κάθετων Λύσεων

Το PYLON Retail μπορεί να συνδεθεί εύκολα με πολλά περιφερειακά συστήματα και συσκευές. Επίσης, διαθέτει μία σειρά από λειτουργίες που του δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμοστεί σε διάφορους κλάδους, όπως:

triangle-10px Επιχείρηση στο χώρο των τροφίμων – ποτών (mini & super market, αρτοποιεία – ζαχαροπλαστεία κλπ).

triangle-10px Εμπορικά καταστήματα (ρούχων – είδη δώρων – ηλ. συσκευών κλπ).

triangle-10px Πρατήρια καυσίμων (σύνδεση και με συστήματα εισροών-εκροών).

triangle-10px Επιχειρήσεις παρoχής υπηρεσίας (γυμναστήρια, κομμωτήρια κλπ).

triangle-10px Επιχειρήσεις από το χώρο της τεχνολογίας – τηλεπικοινωνίες κλπ.

 

Χαρακτηριστικά & Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα

  1. Πωλήσεις Με Μεγάλη Ταχύτητα & Αξιοπιστία
    • Λιανικές πωλήσεις.
    • Touch τεχνολογία.
    • Πολλαπλά Desktops.
    • Όλοι οι τύποι παραστατικών.
    • Ταμία και βάρδιες.
    • Πλήρως παραμετροποιημένες οθόνες.
    • Μετασχηματισμοί.
    • Μικτοί τρόποι πληρωμής.
    • Τιμοκατάλογοι.
    • Εκπτώσεις.
  2. Loyalty
    • Διαχείριση Μελών.
    • Διαχείριση Πόντων (Loyalty schemes).
    • Fleet management.
  3. Ειδικά Χαρακτηριστικά Ειδών
    • Χρώμα / μέγεθος.
    • Αριθμοί σειράς.
    • Ειδικές αναζητήσεις.
  4. Αποστολή & Παράδοση Προϊόντων
    • Αποστολή με ειδικό προγραμματισμό.
    • Διαδρομές με χάρτες.
  5. Χρήση Mobile Συσκευών
    • Ασύρματες παραγγελίες / πωλήσεις.
    • Προβολή καρτέλας πελάτων.
    • Πλήρης συμβατότητα με όλα τα λειτουργικά συστήματα (windows, android, ios).
  6. Διαφημίσεις Σε Οθόνη Πελάτη
    • Πλήρης παραμετροποίηση οθόνης.
    • Προβολή φωτογραφιών – video.
    • Προσαρμογή σε οποιαδήποτε οθόνη.
  7. Διαχείριση Αποθήκης – Αγορών
    • Πολλαπλές μονάδες μέτρησης με πλήρως καθοριζόμενες σχέσεις μεταξύ τους.
    • Πολλαπλά χαρακτηριστικά (attributes) ανά οικογένεια είδους για γρήγορη συγκέντρωση – ανεύρεση.
    • Κατηγοριοποίηση είτε με απλή είτε με δενδροειδή μορφή.
    • Σχέσεις μεταξύ ειδών για ανεύρεση ανταλλακτικών, αξεσουάρ αλλά και είδους αντικατάστασης.
    • Οικογένειες ειδών και πρότυπα είδη για γρήγορη καταχώρηση αλλά και αποφυγή λαθών.
    • Δυνατότητα κοστολόγησης ανά υποκατάστημα / αποθηκευτικό χώρο.
    • Δυνατότητα τροποποίησης μεθόδου κοστολόγησης ανά είδος.
  8. Κρατήσεις Προϊόντων
    • Κρατήσεις προϊόντων και χώρων.
  9. Σύνδεση Με Περιφερειακές Εφαρμογές & Συσκευές
    • Συστήματα εκκαθάρισης πιστωτικών καρτών.
    • Εκτυπωτές.
    • Display πελατών.
    • Ζυγιστικά συστήματα.
    • Συρτάρια κλπ.
    • Barcode scanners.

Διατίθεται σε:

pylon_onpremise_package_small      pylon_rent_package_small