Πληροφορίες
triangle-10px Έντυπο Προϊόντος

 

Επικοινωνία

Αθήνα
Γραβιάς 23
Αιγάλεω, 12243

Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr

Θεσσαλονίκη
Στρ. Καλλιδοπούλου 6Β
Φάληρο, 54642

Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr

Άργος
Καρατζά 52,
Αργολίδα, 21200

Τ. 27510 69010
E. info@softcomm.gr

Το PYLON Hospitality είναι μία εφαρμογή που απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας με ανάγκες διαχείρισης τουριστικών καταλυμάτων.

Καλύπτει με την ίδια ευκολία τόσο τις παραδοσιακές όσο και τις σύγχρονες απαιτήσεις μίας τουριστικής επιχείρησης:

triangle-10px Κρατήσεις

triangle-10px Τιμολογήσεις

triangle-10px Allotments

triangle-10px Internet Booking

triangle-10px E-Billing

Εξασφαλίζει σωστή οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία σε:

triangle-10px Μικρά & Μεγάλα Ξενοδοχεία

triangle-10px Ενοικιαζόμενα Δωμάτια

triangle-10px Camping

triangle-10px Κρουαζιερόπλοια

Αξιοποίηση Εξοπλισμού, Διαχείριση Κόστους

Η ενοποιημένη πλατφόρμα PYLON, αποτελεί μία τεχνολογική καινοτομία. Μπορεί να λειτουργήσει σε οποιοδήποτε device (tablet, pc, POS), και να εκτυπώσει σε όλους τους τύπους εκτυπωτών. Με ελάχιστες ανάγκες σε δυνατότητες hardware, μπορεί σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις να αξιοποιήσει τον υπάρχον εξοπλισμό μιας επιχείρησης και υποστηρίζει local-cloud database. Μπορεί να συνδυάσει την βέλτιστη ισορροπία εξοπλισμού / επένδυσης.

Πλήρης Μηχανογράφηση Με Ένα Προϊόν

O σχεδιασμός της έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να αξιοποιήσει όλες τις παράλληλες λειτουργίες της εφαρμογής: Retail (για διαχείριση mini market, καταστημάτων δώρων, κλπ), Restaurant (για εστιατόρια, ταβέρνες, μπαρ, κέντρα διασκέδασης, κλπ.),  Commercial (με πλήρη διαχείριση αποθήκηςαγορών), CRM (καμπάνιες και εξειδικευμένες λειτουργίες διαχείρισης SPA και εκδηλώσεων), Λογιστική (πλήρης τήρηση και παρακολούθηση απλογραφικών και διπλογραφικών βιβλίων β’ και γ’ κατηγορίας). Ο πελάτης είναι μία κοινή οντότητα, τον οποίο μπορούμε να διαχειριστούμε, όχι μόνο στην ξενοδοχειακή λειτουργία, αλλά και στις καμπάνιες του CRM, στις καρτέλες χρεωστών του λογιστηρίου, στους προμηθευτές και στους πελάτες λιανικής, στο SPA, κλπ.

Διαχείριση Με Τη Χρήση Ειδικών Πλάνων

Όλες οι εργασίες μπορούν να εκτελεστούν μέσα από τα ειδικά πλάνα της εφαρμογής. Αφίξεις, αναχωρήσεις, έκδοση παραστατικών, παρακολούθηση λογαριασμών, split reservations, ιστορικό πελάτη, καταχώρηση νέων κρατήσεων. Όλα με μία κίνηση από το διαδραστικό πλάνο δωματίων. Αλλά και σε πιο μεγάλες μονάδες, το πλάνο κρατήσεων, το ημερήσιο πλάνο (ανά όροφο και συνολικά) δίνουν τη δυνατότητα με ελάχιστες κινήσεις να ολοκληρώνονται όλες οι εργασίες αποτελεσματικά και μηδενικό χάσιμο χρόνου.

Σας Ακολουθεί Παντού Όλο Το 24ωρο

Μία μοναδική εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης. Με το Roaming UI (User Interface) κάνετε απλά login από οποιοδήποτε σταθμό εργασίας, όπου και κι αν βρίσκεστε και άμεσα θα εργαστείτε στο προσωπικό περιβάλλον εργασίας σας με όλες τις επιλογές – παραμετροποιήσεις σας, το δικό σας dashboard με τους οικονομικούς δείκτες και τις πληροφορίες που παρακολουθείτε, το προσωπικό σας menu και πολλά ακόμα!

Πλήρης Στατιστική Απεικόνιση Για Επιτυχημένες Μελλοντικές Προβλέψεις

Εκτυπωτικά που μπορούν να εμφανιστούν είτε σε έντυπη μορφή είτε ως browse οθόνες. Χρησιμοποιήστε τις B.I. δυνατότητες της PYLON και ενημερωθείτε δυναμικά με Pivot Tables. Εμπλουτίστε το προσωπικό σας dashboard με επιλεγμένα KPIs (Key Performance Indicators). Δημιουργήστε τις δικές σας εκτυπώσεις με εύκολο και γρήγορο τρόπο με την γεννήτρια εκτυπώσεων Easy Report Generator. Όλα τα εκτυπωτικά μπορούν να εξαχθούν σε όλους τους βασικούς τύπους αρχείων του MS Office όπως και να επισυναφθούν αυτόματα σε email.

Χαρακτηριστικά & Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα

  1. Κρατήσεις
    • Πλήρης διαμόρφωση οθόνης κράτησης.
    • Διαχείριση μεμονωμένων πελατών.
    • Σύστημα κρατήσεων για group με rooming lists και ειδικά wizards για μαζικές ενημερώσεις δεδομένων.
    • Ειδικό Πλάνο Κρατήσεων, με δυνατότητα αλλαγών όλων των στοιχείων κάθε κράτησης ανά ημέρα.
    • Τιμοκατάλογοι με πολλαπλές επιλογές για προσαρμογή στις εκάστοτε ανάγκες της επιχείρησης και διαχείριση πρόσθετων χρεώσεων.
    • Σύνδεση με channel management εφαρμογές, για ενημέρωση OTAs (On-line Travel Agents) και GDSs (Global Distribution  Systems) με τις παρακάτω δυνατότητες (Upload availability-rates-rate restrictions, Download reservations).
    • Σύνδεση με μηχανές κρατήσεων site ξενοδοχείων.
  2. Διαχείριση Υποδοχής
    • Πλάνο δωματίων με πλήθος λειτουργιών σε ένα πλήρως γραφικό περιβάλλον.
    • Δωμάτια με ειδικά χαρακτηριστικά για ευκολότερη ανεύρεση, ανάθεση.
    • Check in – Check out με αυτοματισμούς για μεγαλύτερη ταχύτητα.
    • Παρακολούθηση καθαριότητας.
    • Πολλαπλοί λογαριασμοί πελατών με drag & drop μεταφορές και ειδικές οδηγίες τιμολόγησης.
    • Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών.
    • Παρακολούθηση ταμείων ανά βάρδια – χρήστη.
  3. Συμβόλαια (Allotments)
    • Δυνατότητα παρακολούθησης όλων των συμβολαίων με ταξιδιωτικούς πράκτορες και εταιρίες.
    • Παρακολούθηση με χρεωστικούς τύπους δωματίων.
    • Release periods.
    • Booking position.
    • Ειδικοί τιμοκατάλογοι (Παρακολούθηση early booking).
  4. Interfaces – Συνδέσεις Με Εξωτερικά Συστήματα
    • Τηλεφωνικά κέντρα.
    • Συστήματα pay tv.
    • Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές.
    • E-Billing πλατφόρμες.
    • Channel Management.
    • Site κρατήσεων.
    • Άλλα λογιστικά και εμπορικά συστήματα.
  5. Διαχείριση SPA
    • Ημερολόγιο ραντεβού.
    • Εκδόσεις παραστατικών.
    • Διαχείριση πόρων (χώροι, προσωπικό).
    • Σύστημα κρατήσεων.
  6. Οργάνωση Εκδηλώσεων
    • Ημερολόγιο ραντεβού.
    • Προσφορές, παραγγελίες.
    • Διαχείριση πόρων (χώροι, εξοπλισμός, αίθουσες).

Διατίθεται σε:

pylon_onpremise_package_small      pylon_rent_package_small      pylon_cloud_package_small