Πληροφορίες |
![]() |
Επικοινωνία
Αθήνα
Γραβιάς 23
Αιγάλεω, 12243
Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr
Θεσσαλονίκη
Στρ. Καλλιδοπούλου 6Β
Φάληρο, 54642
Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr
Άργος
Καρατζά 52,
Αργολίδα, 21200
Τ. 27510 69010
E. info@softcomm.gr

Παρουσιάζουμε την πλέον λειτουργική και εύκολη λύση για κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής. Το proXess Beauty αποτελεί το πιο σημαντικό σύνεργο για την οργάνωση του κομμωτηρίου ή του κέντρου αισθητικής σας. Εξοικονομήστε χρόνο και ελαχιστοποιήστε το κόστος διαχείρισης του καταστήματος σας προς το δικό σας όφελος!
Το proXess Beauty έχει φτιαχτεί με όλα τα τελευταίας τεχνολογίας εργαλεία, διακρίνεται για την ευχρηστία, ευελιξία και τις απεριόριστες δυνατότητες που διαθέτει και αποτελεί το πιο αξιόπιστο εργαλείο κάθε επιχειρηματία!
Πλήρης Διαχείριση Αποθήκης
- Πλήρη στοιχεία προϊόντος βασικά και extra (περιγραφή, κωδικός, κατηγορία, ομάδα, ημερομηνία εισαγωγής, τιμές, βασικός προμηθευτής κλπ).
- Δύο επίπεδα ομαδοποίησης και κατηγοριοποίησης πχ Μαλλιά (ομάδα 1) Βαφές (ομάδα 2) ή Σώμα (κατηγορία 1) Κεριά (κατηγορία 2). Άνοιγμα απεριόριστου αριθμού ομάδων και κατηγοριών.
- Αναζήτηση με βάση τον κωδικό του προϊόντος , τη περιγραφή αλλά και 3 ακόμα κωδικούς (βοηθητικός, ταξινόμησης και συσχέτισης).
- Δυνατότητα εισαγωγής σχετικών εγγραφών στα στοιχεία του προϊόντος πχ οδηγίες χρήσεις, δοσολογίες κλπ.
- Τιμοκατάλογοι με δυνατότητα επιλογής χρονικού διαστήματος που ισχύουν.
- Φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά.
- Δήλωση θέσης στο χώρο (ράφι, ντουλάπι, κλπ) .
- Ενημέρωση σε ποια αποθήκη και ποιο υποκατάστημα βρίσκεται τη δεδομένη στιγμή.
- Ελεύθερο κείμενο για καταγραφή ιστορικού.
- Ελεύθερο κείμενο για καταγραφή ιστορικού.
- Δήλωση stock ασφαλείας, επιθυμητού υπόλοιπου και όριο παραγγελίας για πλήρη έλεγχο των αγορών.
- Υπόλοιπο και στατιστικά στοιχεία του προϊόντος με μια ματιά!
- Εύκολη πλοήγηση στα επόμενα προϊόντα με βελάκια δεξιά αριστερά.
- Δυνατότητα δήλωσης ενός προϊόντος ως μη ενεργό σε περίπτωση που έχει καταργηθεί ή αποσυρθεί με σκοπό να μην εμφανίζεται στη καταχώριση παραστατικού πώλησης για αποφυγή λαθών.
- Εμφάνιση καρτέλας – ιστορικού μέσα από τα στοιχεία του με ένα κλικ!
Πλήρης Διαχείριση Πελατολόγιου - Πωλήσεις
- Πλήρη στοιχεία πελάτη βασικά και extras (επωνυμία, διεύθυνση, Α.Φ.Μ, Δ.Ο.Υ, τηλέφωνα, Πόλη, Ημ/νία γέννησης κλπ).
- Έλεγχος και προειδοποίηση για το αν το Α.Φ.Μ του πελάτη είναι σωστό.
- Δυνατότητα αναζήτησης πελάτη με 4 διαφορετικά πεδία (κωδικό, επωνυμία, Α.Φ.Μ, τηλέφωνο).
- Κατηγοριοποίηση πελατών (πχ μόνιμος κάτοικος, φοιτητής κλπ).
- Δήλωση του τρόπου πληρωμής πχ μετρητοίς ή πίστωση 30 ημερών κλπ.
- Δυνατότητα εισαγωγής φωτογραφιών απευθείας μέσα από τα στοιχεία του.
- Καταχώριση συγκεκριμένου υπάλληλου βάση της προτίμησης του.
- Ελεύθερο κείμενο για καταγραφή ιστορικού, προτιμήσεων πελάτη και λοιπών πληροφοριών.
- Εμφάνιση ιστορικού πελάτη με ένα κλικ ανά πάσα στιγμή!
- Σύνδεση πελάτη με συγκεκριμένο τιμοκατάλογο.
- Δήλωση μιας προκαθορισμένης έκπτωσης λόγω συμφωνίας η οποία θα εμφανίζεται αυτόματα στο παραστατικό πώλησης.
- Δυνατότητα υπενθυμίσεων σε γιορτές και γενέθλια.
- Μαζική αποστολή e-mail και sms για ενημέρωση/προσέλκυση νέων.
- Χρήση κάρτας μέλους με barcode για τον κάθε πελάτη και δυνατότητα δήλωσης πόντων σε κάθε υπηρεσία.
- Ποια ήταν η τελευταία επίσκεψη του πελάτη.
- Εμφάνιση επισκεψιμότητας, μέσο όρο κάθε πότε έρχεται ο κάθε πελάτης.
- Το υπόλοιπο, η ενηλικίωση και ο μέσος χρόνος αποπληρωμής με μια ματιά από τα σταθερά στοιχεία!
- Εύκολη καταχώριση παραστατικού πώλησης (απόδειξη λιανικής, απόδειξη παροχής υπηρεσιών κλπ).
- Είσπραξη κατευθείαν μέσα από το παραστατικό είτε είναι προκαταβολή μετρητά, είτε είναι όλο το ποσό μετρητά, είτε με επιταγή- γραμματεία- πιστωτική κάρτα.
- Κινήσεις είσπραξης υπολοίπου είτε μετρητών είτε επιταγής είτε μετρητών και επιταγών μαζί (πολλαπλά αξιόγραφα- μετρητά).
- Προγραμματισμός πληρωμών και υπενθύμιση από το σύστημα για το πότε είναι δηλωμένη η επόμενη είσπραξη.
Προμηθευτές – Αγορές
- Πλήρη στοιχεία προμηθευτή βασικά και extras (επωνυμία, διεύθυνση, Α.Φ.Μ, Δ.Ο.Υ, τηλέφωνα, πόλη κλπ).
- Έλεγχος και προειδοποίηση για το αν το Α.Φ.Μ του προμηθευτή είναι σωστό.
- Κατηγοριοποίηση προμηθευτών.
- Δήλωση του τρόπου πληρωμής.
- Εύκολη εισαγωγή κάποιου εγγράφου στα σταθερά στοιχεία του προμηθευτή.
- Δήλωση μιας προκαθορισμένης έκπτωσης λόγω συμφωνίας η οποία θα εμφανίζεται αυτόματα στο παραστατικό αγοράς.
- Αναζήτηση προμηθευτή με τον κωδικό του, την επωνυμία του, το Α.Φ.Μ του ακόμα και το τηλέφωνο του, ανάλογα τι γνωρίζουμε κάθε φορά.
- Μαζική αποστολή e-mail και sms.
- Υπενθύμιση του συστήματος για τις εορτές του χρόνου και εμφάνιση όσων γιορτάζουν.
- Ελεύθερο κείμενο για να γράψει ο χρήστης ότι θέλει για τον συγκεκριμένο προμηθευτή.
- Εμφάνιση καρτέλας με ένα κλικ μέσα από τα σταθερά του στοιχεία.
- Το υπόλοιπο, οι μέρες που του χρωστάμε (ενηλικίωση) και ο μέσος χρόνος που τον πληρώνουμε αν είναι συχνός προμηθευτής με μια ματιά από τα σταθερά στοιχεία του.
- Εύκολη καταχώριση παραστατικού αγοράς ακόμα και με προεπιλεγμένα μερικά πεδία όπως το παραστατικό, το υποκατάστημα, η αποθήκη.
- Πληρωμή κατευθείαν μέσα από το παραστατικό είτε είναι προκαταβολή μετρητά, είτε είναι όλο το ποσό μετρητά, είτε με επιταγή.
- Εξοικονόμηση χρόνου με τον μετασχηματισμό παραστατικών όπως πχ της παραγγελίας σε δελτίο και του δελτίου σε τιμολόγιο αγοράς.
- Κινήσεις πληρωμής υπολοίπου είτε μετρητών είτε επιταγής είτε μετρητών και επιταγών μαζί (πολλαπλά αξιόγραφα- μετρητά).
- Προγραμματισμός πληρωμών και υπενθύμιση από το σύστημα για το πότε είναι δηλωμένη η επόμενη πληρωμή.
- Υπενθύμιση αξιόγραφων (επιταγών-γραμματίων) προς πληρωμή.
- Πλήρη διαχείριση παραγγελιών, δεσμευμένα, εκκρεμείς παραγγελίας μέσα από τα σταθερά στοιχεία του προμηθευτή, μαζική εκτύπωση παραγγελιών, αυτόματη δημιουργία παραγγελίας, όρια ασφαλείας – stock.
Παρακολούθηση Υπάλληλων - Πωλητών
- Πλήρη στοιχεία υπαλλήλου.
- Χρέωση προϊόντων και παρακολούθηση για το πόσο ξοδεύονται ανάλογα με τις υπηρεσίες που έκαναν.
- Παρακολούθηση κίνησης και τζίρων.
- Αμοιβές υπαλλήλων με βάση πολιτικής (ποσοστά προμήθειας, επίτευξη στόχου κλπ).
- Στατιστικά ανά υπάλληλο με ανάλυση σε προϊόντα.
- Top υπάλληλοι.
Αναφορές
Οι αναφορές που περιγράφονται παρακάτω είναι ένα δείγμα από τις δεκάδες αναφορές που υπάρχουν στο σύστημα. Επιπλέον το σύστημα επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργήσει τις αναφορές που έχει ο ίδιος ανάγκη να βλέπει οπότε ο αριθμός των διαθέσιμων αναφορών είναι απεριόριστος!
- Καρτέλα προϊόντος, πελάτη, προμηθευτή με δυνατότητα εμφάνισης παραστατικού με διπλό κλικ μέσα από τη καρτέλα και δυνατότητα επιλογής χρονικού διαστήματος ακόμα και χρήσης.
- Υπόλοιπα προϊόντων πελατών και προμηθευτών με επιλογή χρονικού διαστήματος, ανά ημέρα με επιπλέον πεδία όπως η ενηλικίωση ή ο μέσος χρόνος αποπληρωμής.
- Πωλήσεις και αγορές προϊόντων γενικά, ανά ημέρα, συγκεντρωτικά, ανά προϊόν κλπ.
- Τζίροι πελατών ανα ημέρα, μήνα, έτος και σύγκριση % με προηγούμενες τιμές.
- Στατιστικά ανά περιοχή.
- Στατιστικά ανά υπάλληλο.
- Τζίροι γυναικών/ ανδρών.
- Αναφορές προγραμματισμού πληρωμών.
- Πωλήσεις και αγορές του χρόνου.
- Κινήσεις υπαλλήλων.
- Αναφορά εκκρεμών αξιόγραφων.
- Aναφορά κίνησης τραπεζικών λογαριασμών.
- Εκτύπωση πελατολογίου, σταθερών στοιχείων προϊόντων και προμηθευτών.
- Top υπηρεσιών (στατιστικές αναφορές 3D).
- Στατιστικές αναφορές 3D πωλήσεων αγορών, ανά μήνα, έτος, ημέρα, σύγκριση % με προηγούμενες τιμές (πχ Μάρτιος 2009 με Μάρτιο 2010).
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε όλες τις αναφορές της εφαρμογής ο κάθε χρήστης μπορεί μόνος του να επιλέξει μέσα από έναν μεγάλο αριθμό πεδίων με σκοπό να εμφανίσει την αναφορά που θέλει ο ίδιος πχ κάποιος στην αναφορά πωλήσεων μπορεί να θέλει να εμφανίζεται ο αριθμός των παραστατικών άλλος όχι, κάποιος άλλος να θέλει το υποκατάστημα άλλος μπορεί να θέλει και την αποθήκη. Επίσης όλες οι αναφορές έχουν τη δυνατότητα ομαδοποίησης και ταξινόμησης των εγγραφών πχ παραστατικά αγορών ανά προμηθευτή ή λίστα αυτοκινήτων ταξινομημένη ανά κωδικό κοκ. Πολύ σημαντική είναι και η δυνατότητα να «φιλτράρει» ο χρήστης τις εγγραφές που θέλει να του εμφανιστούν σε κάποια αναφορά, πχ δεν θέλω τα υπόλοιπα όλων των πελατών αλλά μόνο του νομού Θεσσαλονίκης. Τέλος μπορεί ο χρήστης να εξάγει ότι αναφορά θέλει σε excel, να τη τυπώνει σε windows ή dos εκτυπωτή, να τη τυπώνει με χρήση κάποιας πρότυπης σχεδιασμένης φόρμας ακόμα και να τη βλέπει σε γράφημα (αφορά 3D αναφορές).
Χαρακτηριστικά & Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα
- Σύνδεση με λογιστική Β ή Γ κατηγορίας και παρακολούθηση παγίων εταιρίας.
- Διαχείριση αξιόγραφων- γραμματίων (εξοφλήσεις, μαζικές εξοφλήσεις, μαζικές εισαγωγές και εξαγωγές στο χαρτοφυλάκιο, μεταβιβάσεις, διαχείριση πινακίων-factoring).
- Σχεδίαση φορμών εκτύπωσης έντυπων όπως τα παραστατικά πώλησης ή προσφορές και κάρτες πελατών, αποδείξεις είσπραξης, φόρμα αναφοράς κλπ.
- Εκτύπωση παραστατικών σε windows εκτυπωτή και χρήση φορολογικού μηχανισμού ή και δυνατότητα σύνδεσης με ταμειακή μηχανή για έκδοση αποδείξεων.
- Δημιουργία δέντρου με τις αποθηκευμένες αναφορές όπως το θέλει ο χρήστης.
- Δυνατότητα δημιουργίας άπειρων χρηστών στο σύστημα και παρακολούθηση κάθε κίνηση που κάνει ο κάθε χρήστη.
- Καταχώριση συγκεκριμένου μενού, δικαιώματα για το κάθε χρήστη. Επίσης ο administrator του συστήματος (πιο ειδικευμένος χρήστης της εφαρμογής) μπορεί να δημιουργήσει και δηλώσει συγκεκριμένες ομάδες αποθηκευμένων αναφορών για το κάθε χρήστη πχ χρήστης Μαρία ομάδα αναφορών μόνο πωλήσεις, Γιάννης αναφορές λογιστηρίου, Κώστας αναφορές υπαλλήλου κλπ.
- Χρήση κωδικών συντομεύσεων πχ. Κωδικός εργασίας 99 είναι η καταχώριση νέου πελάτη.
- Χρήση κωδικών συντομεύσεων πχ. Κωδικός εργασίας 99 είναι η καταχώριση νέου πελάτη.
- Εύκολη εισαγωγή δεδομένων (προϊόντα, πελάτες, προμηθευτές, κινήσεις, αξιόγραφα, πάγια, λογιστικό σχέδιο) με τη χρήση του εργαλείου data migration.
- Μαζική διαγραφή δεδομένων.
- Μεταφορά δεδομένων – εισαγωγή & εξαγωγή παραστατικών αγορών και πωλήσεων.
- Εργαλείο καταμέτρησης των προϊόντων και ενημέρωση του συστήματος με τις σωστές ποσότητες όσες φορές επιθυμεί ο χρήστης. Είναι πολύ χρήσιμο σε προϊόντα τα οποία χρησιμοποιούνται πχ σε μια επισκευή και δεν βγαίνουν από την αποθήκη με την πώληση αλλά είναι μέσα στην τιμή, και συνήθως στα συγκεκριμένα έχουμε λάθος αποθήκη.
- Τιμολογιακές πολιτικές αγορών και πωλήσεων (πχ με τη υπηρεσία Α δώρο ένα τεμάχιο προϊόντος Β).
Υποσύστημα Ημερολογίου – Προγραμματισμού
Το υποσύστημα του Ημερολογίου είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για όλες αυτές τις επιχειρήσεις οι οποίες βασίζουν ένα μεγάλο κομμάτι της δουλείας τους στη διαχείριση των ραντεβού τους. Είναι μια εύχρηστη εφαρμογή και ανήκει σαν υποσύστημα στο ERP με σκοπό να υπάρχουν πλήρης και όλες οι υπόλοιπες δυνατότητες του ProXess ERP.
Δυνατότητες Ημερολογίου
- Καταχώριση των ραντεβού (πωλητής, προϊόν, χρονικό διάστημα).
- Δυνατότητα ομαδοποίησης ανά οντότητα (πωλητή) ή ανά ημερομηνία.
- Εμφάνιση ημερολογίου σε ημέρες, εργάσιμη εβδομάδα, εβδομάδα, μήνα.
- Δημιουργία περιοδικών ραντεβού ή υποχρεώσεων.
- Μαζική διαγραφή.
- Αναφορές κινήσεων ημερολογίου (αναφορές ραντεβού ανά υπάλληλο-πωλητή, στατιστικά ανά υπάλληλο με ανάλυση ανά προϊόν-υπηρεσία, αναφορά διάρκειας ραντεβού και πολλές ακόμα αναφορές).
- Δυνατότητα απευθείας εκτύπωσης παραστατικού με τις υπηρεσίες – προϊόντα που δηλώθηκαν στο ραντεβού.