Πληροφορίες |
![]() |
Επικοινωνία
Αθήνα
Γραβιάς 23
Αιγάλεω, 12243
Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr
Θεσσαλονίκη
Στρ. Καλλιδοπούλου 6Β
Φάληρο, 54642
Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr
Άργος
Καρατζά 52,
Αργολίδα, 21200
Τ. 27510 69010
E. info@softcomm.gr

Το DC Retail System της Data Communication είναι ένα σύγχρονης τεχνολογίας σύστημα Διαχείρισης Λιανικών Πωλήσεων που μπορεί να προσαρμοστεί απόλυτα στις λειτουργικές ανάγκες κάθε επιχείρησής και να μεγιστοποιήσει την παραγωγικότητά της.
Καλύπτει Απόλυτα Τις Ανάγκες:
Όλων των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης (από περίπτερο ως supermarket).
Όλα τα αντικείμενα εμπορικής δραστηριότητας (ένδυση, υπόδηση, τρόφιμα κλπ).
Όλους τους τρόπους λειτουργίας (μεμονωμένο κατάστημα, πολυκατάστημα, αλυσίδα καταστημάτων, franchise κλπ).
Με το DC Retail System θα διαχειριστείτε καλύτερα τo κατάστημά σας, θα βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών, θα περιορίσετε το κόστος λειτουργίας, θα αυξήσετε τα κέρδη και θα κάνετε την επιχείρησή σας πιο ανταγωνιστική. Παράλληλα, το DC Retail System, θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε πελάτες και να δημιουργήσετε νέα δυνατότητες πώλησης.
Απεριόριστες Δυνατότητες Επικοινωνίας
Το DC Retail System διαθέτει απεριόριστες δυνατότητες επικοινωνίας. Μπορεί να λειτουργήσει on line ή off line, όπως επιθυμεί η επιχείρηση, προσφέροντας χαμηλό κόστος λειτουργίας και ασφάλεια συναλλαγών ακόμα και σε περίπτωση πτώσης της τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης. Υλοποιεί την αυτόματη αποστολή δεδομένων, τιμοκαταλόγων και λοιπών πληροφοριών μεταξύ κεντρικού και υποκαταστημάτων ή μελών δικτύου franchising ενώ ελέγχει αυτόματα την πληρότητα διαβίβασης των στοιχείων.
Μοναδικά Λειτουργικά Χαρακτηριστικά
Το DC Retail System προσφέρει μοναδικά λειτουργικά χαρακτηριστικά όπως:
Διαχείριση πολλαπλών εταιριών, υποκαταστημάτων, franchise.
Λειτουργία με όλους τους τύπους υπολογιστών (pc), POS και οθόνες αφής (touch screen).
Σύνδεση με περιφερειακές συσκευές όπως: φορητά τερματικά, φορολογικοί μηχανισμοί και εκτυπωτές, barcode scanners, ζυγιστικά συστήματα, ελεγκτές τιμών (price checkers), ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών, οθόνες ενημέρωσης πελάτη, συρτάρια ταμείου κλπ.
Διαχείριση πολλαπλών τρόπων πληρωμής (μετρητά, πιστωτικές κάρτες, διατακτικές, αξιόγραφα, ξένο νόμισμα).
Διαμόρφωση της οθόνης πωλήσεων από το χρήστη.
Εισαγωγή νέου πελάτη – είδους τη στιγμή της συναλλαγής.
Ταυτόχορνη εξυπηρέτηση πολλών πελατών με «αναμονή».
Τιμοκατάλογοι και πιστωτικές πολιτικές.
Πολιτικές προώθησης πωλήσεων (δωροεπιταγές, λίστες κλπ).
Κάρτες πελάτη (Loyalty Cards).
Παρακολούθηση των αγοραστικών συνηθειών των πελατών.
Ταμειακό έλεγχο (ανά βάρδια, ημέρα, θέση εργασίας κλπ).
Έκδοση παραστατικών και συγκεντρωτική λογιστικοποίηση.
Δυνατότητες Σύνδεσης Με Άλλα Συστήματα Λογισμικού
Το DC Retail System μπορεί να συνδέεται και να επικοινωνεί αμφίδρομα με το InnovEra ERP και το WinEra ERP της Data Communication καθώς επίσης και με συστήματα εμπορικής διαχείρισης άλλων γνωστών κατασκευαστών της αγοράς. Με τον τρόπο αυτό μεταφέρονται από τα ERP προγράμματα είδη και τιμές ενώ από το DC Retail System πωλήσεις και πελάτες. Το DC Retail System μπορεί επίσης να μεταφέρει στοιχεία στις εφαρμογές για λογιστικά γραφεία Academia Financials Έσοδα–Έξοδα και Academia Financials Γενική Λογιστική.
Πρωτοποριακές Πρόσθετες Λειτουργίες
Το DC Retail System διαθέτει μία σειρά πρόσθετων εφαρμογών με δυνατότητες οι οποίες μπορούν να «απογειώσουν» εμπορικά μία επιχείρηση λιανικών πωλήσεων:
Portable Terminals
Εφαρμογή διαχείρισης Φορητών Τερματικών.
Καλύπτει: Απογραφή, Παραλαβές, Επιστροφές, Ελλείψεις – Παραγγελίες, Προετοιμασία εκτύπωσης ετικετών, Ελεγκτής τιμών
Advertisement
Εφαρμογή Προβολής Προωθητικών Μηνυμάτων – Διαφημίσεων, Πληροφοριών (πρόβλεψη καιρού, εορτολόγιο κλπ).
Διαχειρίζεται τα στοιχεία συναλλαγής προς τον πελάτη.
Έχει τη δυνατότητα προβολής αρχείων συμβατών με Windows Media Player v10 ή v11 (video, εικόνες και ήχος) και διαχειρίζεται κεντρικά την αποστολή αρχείων και playlist (έκδοση enterprise)
Κάρτα Προσωπικού
Εφαρμογή απλής διαχείρισης ωρομέτρησης παρουσίας προσωπικού με χρήση Κάρτας για είσοδο-έξοδο.
Εξάγει αρχείο για ενημέρωση εφαρμογών Διαχείρισης Προσωπικού-Μισθοδοσίας και παρακολουθεί την ιδιοκατανάλωση του προσωπικού με ειδικές τιμές ή αυτοπαραδόσεις
Retail CRM
Εφαρμογή διαχείρισης του πελατολογίου της επιχείρησης.
Προσφέρει τη δυνατότητα καταγραφής πρόσθετων δημογραφικών στοιχείων του πελάτη και των επιθυμητών τρόπων επικοινωνίας με αυτόν.
Διαχειρίζεται το Ιστορικό του Πελάτη με ημερομηνίες πωλήσεων, είδη που αγόρασε, τζίρο που έχει κάνει έως τώρα, πότε επικοινωνήσαμε μαζί του και με ποιό τρόπο, αποδόσεις δώρων – παροχών κλπ
Συνεργάζεται με την εφαρμογή Loyalty Card.
Αποστέλλει στοιχεία σε εταιρικά συστήματα CRM για περαιτέρω επεξεργασία με μαζικές καμπάνιες (πχ Microsoft CRM )
SMS & Email
Διαχειρίζεται την αυτοματοποιημένη αποστολή SMS και email με πολλαπλά κριτήρια.
Έχει τη δυνατότητα μεμονωμένης αποστολής SMS και email μέσα από την εφαρμογή.
Business Intelligence
Εφαρμογή αναβαθμισμένης πληροφόρησης που συνδυάζει στοιχεία από διάφορες εφαρμογές και τις παρουσιάζει με ενιαίο και δυναμικό τρόπο. Βασίζεται στα εργαλεία Business Intelligence του SQL Server της Microsoft ενώ μπορεί ταυτόχρονα να αντλεί στοιχεία και από άλλες βάσεις δεδομένων
Συγχρονιστής
Εφαρμογή που υλοποιεί την ανταλλαγή δεδομένων και αρχείων μεταξύ κεντρικού και καταστημάτων. Διαθέτει επιλογή πινάκων συγχρονισμού
Ελεγκτής Τιμών Και Κάρτας Πελάτη (Price & Loyalty Checker)
Εφαρμογή για υποστήριξη συσκευής Price Checker. Ενημερώνει τον πελάτη για την τιμή ενός είδους πριν μεταβεί στο ταμείο.
Επίσης μπορεί να τον ενημερώσει και για τα προνόμια που συλλέξει με την κάρτα loyalty
Ηλεκτρονικές Ετικέτες Τιμών (Electronic Shelf Labels)
Εφαρμογή που διαχειρίζεται την ενημέρωση ηλεκτρονικών ετικετών τιμών.
e-Shop λειτουργικότητα (για διασύνδεση με e-shop τρίτων)
Εφαρμογή που διαχειρίζεται : αρχεία ειδών, τιμοκαταλόγους, φωτογραφίες, οικογένειες ειδών, πολιτικές διαθεσιμότητας, εισαγωγή παραγγελιών και λοιπά χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για σύνδεση του DC Retail System με e-shop
e-Shop
Δημιουργία δυναμικού εταιρικού e-shop με δυνατότητα ολοκληρωμένης διαχείρισης μέσα από το περιβάλλον του DC Retail System.
Προσφέρει:
Εταιρική παρουσίαση, Έτοιμο εικαστικό με δυνατότητα επιλογής χρωμάτων και λογότυπου, Υποστήριξη πολλαπλών γλωσσικών εκδόσεων, Δυναμική Αναζήτηση μέσα στο e-shop/site, Υπηρεσίες Βελτιστοποίησης στις Μηχανές Αναζήτησης (Search Engine Optimization-SEO), Πλήρης Στατιστική Παρακολούθηση Επισκέψεων μέσω Google Analytics, Λογαριασμός Χρήστη, Καλάθι Αγορών, Λίστα Αγαπημένων (Wish List), Διαχείριση χώρων προώθησης και προβολής προϊόντων (Banner Management), Αυτόματη Ενημέρωση Προϊόντων από το iQiosk, προϊόντα, κατηγορίες, προσφορές, Νέα Προϊόντα, Τιμή e-shop, Υποστήριξη για Χρώμα-Μέγεθος, Διαχείριση Βιτρίνας e-shop, Υποστήριξη Διαθεσιμότητας Προϊόντων, Παραμετροποίηση Τρόπων Αποστολής (π.χ. Courier, ΕΛΤΑ), Παραμετροποίηση Τρόπων Πληρωμής (π.χ. PayPal, Αντικαταβολή, Πληρωμή στο φυσικό κατάστημα), Ενημέρωση για τους πόντους της Loyalty Card, Ιστορικό Παραγγελιών από το e-shop, Εγγραφή στο Newsletter της εταιρείας, Αυτόματη Καταχώρηση των παραγγελιών στο DC Retail System, Στατιστικά Πωλήσεων μέσα από το DC Retail System. Η εφαρμογή περιλαμβάνει την «e-shop λειτουργικότητα»
Επίσης περιλαμβάνονται:
Φιλοξενία 200ΜΒ και Συντήρηση για 1 έτος, Καταχώρηση ονόματος χώρου (domain name) στο .gr για 2 έτη, 5 λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail accounts).
Ενιαία Διαχείριση Πιστωτικών Καρτών
Σύστημα ενιαίας διαχείρισης πιστωτικών καρτών που αυξάνει την ταχύτητα εξυπηρέτησης του πελάτη, μειώνει τα λάθη και τη γραφειοκρατία εκκαθάρισης και συμφωνιών.
People Counting
Διασύνδεση με ειδικό λογισμικό από κάμερες που καταμετρούν τους επισκέπτες βιτρίνας, τους πελάτες που μπαίνουν στο κατάστημα και πελάτες που παρακολουθούν μία προωθητική ενέργεια. Τα στοιχεία αυτά συγκεντρώνονται ανά 15’ στο DC Retail System.
Χαρακτηριστικά & Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα
Τεχνολογική Υπεροχή / Προηγμένη Τεχνολογία
- Τεχνολογία: Microsoft .NET.
- Bάση δεδομένων: Microsoft SQL Server.
- Λειτουργικό σύστημα: Windows 2000, 2003, XP, Vista, Windows 7.
Πωλήσεις – Πελάτες
- Πολλαπλοί και μικτοί τρόποι πληρωμής (μετρητά, πιστωτικές κάρτες, διατακτικές, αξιόγραφα, συνάλλαγμα, δωροεπιταγές).
- Πώληση με χρήση κουμπιών στην οθόνη, bar code scanner, πληκτρολογίου ή ποντικιού.
- Ταυτόχρονη εξυπηρέτηση πολλών πελατών με δυνατότητα «αναμονής».
- Πώληση σε συγκεκριμένο πελάτη ή σε πελάτη λιανικής.
- Επιστροφή ειδών από πελάτες και κενών συσκευασιών.
- Εισαγωγή νέου είδους κατά τη στιγμή της συναλλαγής.
- Διαχείριση ειδών με βάρος.
- Διαχείριση ειδών με χρώμα – μέγεθος.
- Έκδοση παραστατικών & συγκεντρωτική λογιστικοποίηση.
- Ακύρωση συναλλαγής συγκεκριμένου προϊόντος ή ολόκληρης της συναλλαγής.
- Αυτόματος υπολογισμός για ρέστα.
- Τροποποίηση ποσότητας ή αξίας πωλουμένου προϊόντος.
- Αναζήτηση πωλουμένου προϊόντος με περιγραφή, bar code, κατηγορία είδους, προμηθευτή.
- Διαχείριση Τύπου: πωλήσεις (με υπολογισμό προμηθειών), διανομές, επιστροφές σε επιλεγμένο χρονικό διάστημα.
- Εισαγωγή νέου πελάτη κατά τη στιγμή της συναλλαγής.
- Κάρτα πελάτη (loyalty card).
- Παρακολούθηση αγοραστικών συνηθειών πελατών.
- Κατηγοριοποιήσεις πελατών.
- Ιστορικό αγορών, πιστώσεων, πληρωμών.
- Παρακολούθηση πιστώσεων, πληρωμών, υπολοίπων πελατών.
- Υπενθύμιση υπολοίπων με αποστολή SMS στους πελάτες.
Αποθήκη
- Καταχώρηση τιμολογίων προμηθευτών με ή χωρίς ενημέρωση αποθήκης.
- Ενημέρωση αποθήκης μέσω bar code, περιγραφής ή κωδικού είδους. Δεν απαιτείται η καταχώρηση τιμολογίου.
- Πολλαπλοί κωδικοί είδους ανά προϊόν.
- Αυτόματος έλεγχος αποθεμάτων βάσει πρόβλεψης ζήτησης και ενημέρωση για προϊόντα με ανάγκη αναπλήρωσης αποθέματος.
- Δυνατότητα ομαδικής τροποποίησης των τιμών πώλησης με ποσοστιαία μεταβολή ανά ομάδα προϊόντων.
- Ειδική διαχείριση στα τσιγάρα για τις νέες και παλιές τιμές.
- Διαγραφή προϊόντων χωρίς να διαγράφεται το ιστορικό πωλήσεων
- Δυνατότητα καταχώρησης των θέσεων τοποθέτησης των προϊόντων στην αποθήκη.
- Σπάσιμο της κούτας σε τεμάχια κατά την αγορά και μετατροπή τεμαχίων σε κούτα κατά την παραγγελία.
- Δυνατότητα διενέργειας σταδιακής απογραφής.
Παραγγελίες – Προμηθευτές
- Αυτόματη δημιουργία προτάσεων παραγγελιών για αγορές εμπορευμάτων βάσει της μέσης ανάλωσης του είδους, ομαδοποίηση ανά προμηθευτή.
- Αυτόματη έκδοση ηλεκτρονικής παραγγελίας η οποία αποστέλλεται με email στον προμηθευτή.
- Ομαδοποίηση παραγγελιών ανά προμηθευτή.
- Καρτέλα προμηθευτή (κινήσεις, χρέωση, πίστωση, υπόλοιπο).
Ταμείο – Βάρδιες
- Διαχείριση Βαρδιών, Υπαλλήλων, Ταμείων με διαφορετικές δικαιοδοσίες για ασφάλεια και αποφυγή λαθών.
- Ανάλυση πωλήσεων ανά βάρδια και χειριστή.
- Παρακολούθηση ταμείου σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα (ημέρα/ώρα).
- Ομαδοποίηση πωλήσεων ανά προϊόν.
- Παρακολούθηση ΦΠΑ.
- Ανάλυση πληρωμών προς τρίτους.
- Καταγραφή παραδόσεων ταμείου ανά υπεύθυνο βάρδιας.
Σύστημα Πληροφόρησης
Μεγάλος αριθμός έτοιμων αναφορών με δυνατότητα δημιουργίας νέων σύμφωνα με τις επιθυμίες των χρηστών.
Αξιοπιστία & Ασφάλεια
- Διαχείριση δικαιωμάτων ανά χρήστη και συγκεκριμένη λειτουργία.
- Ταμειακός έλεγχος (ανά βάρδια, ημέρα, θέση εργασίας κλπ).
- Παρακολούθηση του ιστορικού Εισόδου & Εξόδου για κάθε χρήστη.
- Καταγραφή των κινήσεων πώλησης ανά χρήστη.
- Αποφυγή λανθασμένων υπέρογκων αποδείξεων με ορισμό ορίου στην ανώτατη αξία συναλλαγής στη γραμμή ή / και στο σύνολο της απόδειξης.
Πρωτοποριακά Χαρακτηριστικά
- Έτοιμο για λειτουργία από την πρώτη στιγμή της εγκατάστασης και πολύ απλό στη χρήση.
- Δυνατότητα σύνδεσης με κάμερα και καταγραφής της απόδειξηςστοvideo της συναλλαγής. Αναζήτηση των video με λέξεις κλειδιά (video συγκεκριμένης απόδειξης, video των ακυρωμένων αποδείξεων, video των αποδείξεων που πουλήθηκε το συγκεκριμένο είδος και όλα αυτάγια συγκεκριμένη βάρδια ή διάστημα ωρών, κλπ).
- Απεριόριστες δυνατότητες επικοινωνίας σε περιπτώσεις δικτύων franchising και υποκαταστημάτων.
- Δυνατότητα προβολής διαφημίσεων προς τον πελάτη σε 2η οθόνη. Στην ίδια οθόνη μπορούν να προβληθούν τα στοιχεία κάθε συναλλαγής για ενημέρωση του πελάτη.
- Δυνατότητα ασφαλούς απομακρυσμένης πρόσβασης από οπουδήποτε μέσω Internet.
Απεριόριστες Δυνατότητες Στη Διάθεσή Σας
- Λειτουργία με όλους τους τύπους υπολογιστών, με οθόνες αφής (touch screen) καθώς και συσκευές POS.
- Σύνδεση με περιφερειακές συσκευές: φορητά τερματικά, φορολογικοί μηχανισμοί, ταμειακές μηχανές, εκτυπωτές, barcode scanners, ηλεκτρονικά ζυγιστικά συστήματα, οθόνες ενημέρωσης πελάτη, συρτάρια ταμείου, ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών, ελεγκτές τιμών (price checkers) κλπ.
- Διαμόρφωση της μορφής της οθόνης πωλήσεων από κάθε χρήστη σύμφωνα με τις ανάγκες του, εύκολα και γρήγορα.
- Έτοιμη βάση δεδομένων για άμεση χρήση από περίπτερα και σουπερμάρκετ με χιλιάδες καταχωρημένα είδη και bar codes.
- Δυνατότητα εκτύπωσης ετικετών Bar Code για το ράφι.
- Σύνδεση με τα συστήματα εμπορικής διαχείρισης InnovEra ERP και WinEra, μεταφορά στοιχείων στις λογιστικές εφαρμογές Academia Financials Έσοδα-Έξοδα και Academia Financials Γενική Λογιστική.
- Δυνατότητα διαχείρισης 2 ή περισσότερων περιπτέρων, καταστημάτων, super market. μελών δικτύων franchise, αλυσίδων καταστημάτων κλπ.
- Χορήγηση δωρεάν μίας πρόσθετης θέσης εργασίας με πλήρη λειτουργικότητα για εργασία από απόσταση (από το σπίτι, ή τον φορητό υπολογιστή).