Τα τελευταία χρόνια το internet αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μέσα επικοινωνίας.  Μπορούμε να πούμε πως αν μία εταιρία δεν έχει διαδικτυακή παρουσία, τότε δυστυχώς θεωρείται ανύπαρκτη.  Αυτό που κάνουν οι περισσότεροι  όταν μαθαίνουν για μία εταιρία, είναι να την αναζητούν στον internet.  Για τον λόγο αυτό είναι σημαντική η κατασκευή ιστοσελίδας που να ταιριάζει στο εταιρικό προφίλ και θα λειτουργήσει ως πόλος έλξης υποψήφιων πελατών.

Όλοι επιθυμούν η ιστοσελίδα τους να είναι “ποιοτική”, αλλά το “ποιοτικό” είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό για τον καθένα.  Εμείς στη Software Communication με την έννοια “ποιοτική ιστοσελίδα” εννοούμε:

Να εμφανίζεται γρήγορα
Ο πιο βασικός λόγος που ο επισκέπτης εγκαταλείπει μία ιστοσελίδα είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να την ανοίξει στον υπολογιστή του.  Το πόσο γρήγορα ή όχι θα εμφανιστεί πλήρης μία ιστοσελίδα στην οθόνη του επισκέπτη έχει να κάνει από την κατάλληλη επεξεργασία και τις κατάλληλες τεχνικές που χρησιμοποιούμε ώστε τα γραφικά της να φορτώνονται γρήγορα καθώς τα κείμενά της φορτώνονται πάντα πολύ γρήγορα και δεν επηρεάζουν το χρόνο ανοίγματός της.

Να ακολουθεί μοτίβα χρηστικότητας που έχουν συνηθίσει οι χρήστες του διαδικτύου
Όπως γνωρίζουμε τεράστια η δύναμη της συνήθειας και για αυτό προσπαθούμε να μην αλλάζουμε το γενικότερο περιβάλλον χρήσης…  Ο χρήστης έχει συνηθίσει να πηγαίνει στην αρχική σελίδα μιας ιστοσελίδας πατώντας στο λογότυπο ή ακόμα να όλοι οι σύνδεσμοι να είναι υπογραμμισμένοι με μπλε χρώμα. Επίσης αναζητούν τα στοιχεία επικοινωνίας ή φόρμα επικοινωνίας στο τελευταίο link της μπάρας πλοήγησης ή ακόμα και σε δευτερεύοντα μπάρα πλοήγησης στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας.

Να είναι ευανάγνωστη με την πληροφορία να διαχέεται αβίαστα
Η πρώτη επαφή με κάθε ιστοσελίδα είναι μοναδική και απόλυτα καθοριστική για το αν θα παραμείνει ο επισκέπτης σε αυτή ή θα την προσπεράσει.  Όμως η πληροφορία είναι αυτή που τελικά θα οδηγήσει τον εκάστοτε επισκέπτη στο επιθυμητό για τον επιχειρηματία αποτέλεσμα.  Έτσι λοιπόν πρέπει να δίνουμε μεγάλη έμφαση ώστε πρώτον η πληροφορία να μπορεί να βρεθεί εύκολα και στη συνέχεια να είναι κατανοητή και εύστοχη.

Να λειτουργεί σε όλους τους browsers και να εμφανίζεται σωστά
Όταν προγραμματίζουμε την ιστοσελίδα μας ελέγχουμε πάντα τη σωστή εμφάνισή της σε όλους τους γνωστούς browsers και όχι μόνο στον Internet Explorer.  Μεγάλο ποσοστό των χρηστών χρησιμοποιούν browsers όπως: Chrome, Firefox, Opera, Safari, Netscape.  Κάθε ένας από τους browsers έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες και χαρακτηριστικά τα οποία πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν διαφορετικά η ιστοσελίδα δεν θα εμφανίζεται σε αυτούς σωστά αλλά σπασμένη είτε ακόμα δεν θα εμφανίζεται καθόλου. Να σημειωθεί ότι σήμερα πάνω από 21% των χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποιούν εναλλακτικούς browsers εκτός του Internet Explorer.

Να λειτουργεί σωστά σε επόμενες εκδόσεις των browser
World Wide Web Consortium ή W3C είναι η διεθνής κοινοπραξία για το internet η οποία έχει θέσει προδιαγραφές, πρότυπα και οδηγίες για τον προγραμματισμό των ιστοσελίδων.  Ακολουθώντας τα βεβαιωνόμαστε ότι οι ιστοσελίδες που αναπτύσσουμε θα είναι συμβατές και θα λειτουργούν πλήρως σε όλες τις συσκευές που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στο μέλλον.


Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail