Πληροφορίες
triangle-10px Έντυπο Προϊόντος

Share this product...

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail

Επικοινωνία

Αθήνα
Γραβιάς 23
Αιγάλεω, 12243

Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr

Θεσσαλονίκη
Στρ. Καλλιδοπούλου 6Β
Φάληρο, 54642

Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr

Άργος
Καρατζά 52,
Αργολίδα, 21200

Τ. 27510 69010
E. info@softcomm.gr

To Entersoft Retail® είναι ένα μοντέρνο και αυτόνομο λογισμικό και αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση για αλυσίδες λιανικής και franchising. Προσφέρει υβριδική λειτουργικότητα, online και offline και είναι πλήρως ενοποιημένο με ERP, CRM και E-Commerce.

Το λογισμικό βελτιστοποιεί τις διαδικασίες της επιχείρησης από την διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας έως τη βέλτιστη εμπειρία του καταναλωτή και την ενίσχυση της πιστότητάς του, συντελεί στην σημαντική μείωση του διαχειριστικού κόστους αλλά και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του οργανισμού.

Το Entersoft Retail® υποστηρίζει την αποτελεσματική διαχείριση των εμπορευμάτων, των διαδικασιών, των συναλλαγών αλλά και των πελατειακών σχέσεων της επιχείρησης, ενισχύοντας τις στρατηγικές της επιλογές.

Η ολοκληρωμένη και άμεση ενημέρωση των σημείων λιανικής με τις Εμπορικές Πολιτικές που αποφασίζονται, με τις Προωθητικές Ενέργειες που «τρέχουν» τόσο μαζικά στα καταστήματα, όσο και επιλεκτικά ανά περιοχή για παράδειγμα, προσφέρουν την ευελιξία που απαιτεί το σύγχρονο και εξαιρετικά δυναμικό λιανεμπόριο.

Το Entersoft Retail® υποστηρίζει όλο τον εμπορικό κύκλο, Παραγγελίες, Παραλαβές, Πωλήσεις, Πληρωμές, Τιμολογήσεις, Επιστροφές, κοστολόγηση πολλαπλών παραλαβών, συγκέντρωση Δελτίων Λιανικής και συμφωνία Ζ Ημέρας. Ισχυρά παραμετροποιήσιμη πρόταση αναπαραγγελίας από τα καταστήματα στα κεντρικά και από τα κεντρικά στους προμηθευτές ή απευθείας στους προμηθευτές.

Παρέχει πλήρες, πλούσιο και τυποποιημένο Reporting ανά υποκατάστημα και ταμείο για οποιαδήποτε ομαδοποίηση Ειδών – Πελατών, ανάλυση πωλήσεων ανά ώρα, είδος, ομάδα, οικογένεια ειδών κλπ. Διαθέτει, Desktop Gadget για τον άμεσο εποπτικό έλεγχο των καταστημάτων. Παράλληλα έχει ενσωματωμένες βέλτιστες πρακτικές και είναι σχεδιασμένο ώστε να προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες της κάθε αγοράς χωρίς να απαιτούνται χρονοβόρες διαδικασίες από ειδικούς. Επιπλέον περιλαμβάνει λειτουργικότητα και για :

triangle-10px  Διαχείριση Καρτών

triangle-10px  Πολιτικές Επιστροφών

triangle-10px  Προτάσεις Ανατροφοδότησης Stock Καταστημάτων

triangle-10px  Εκκαθάριση Πιστωτικών Καρτών

triangle-10px  Διαχείριση Point Of Sales

triangle-10px  Διασύνδεση Με Συστήματα Επισκεψιμότητας Καταστήματος

triangle-10px  Διασύνδεση Με Συστήματα ΑΤΜ

triangle-10px  Διασύνδεση Με Συστήματα Ηλεκτρονικών Ετικετών Ραφιών

POS & BackOffice Retail

Η λειτουργία του ταμείου με το Entersoft Retail® είναι φιλική και γρήγορη και συμβάλει στην βελτιωμένη εμπειρία του καταναλωτή σε όλο το φάσμα της διαχείρισης.

Υποστηρίζονται όλοι οι τρόποι είσπραξης και εξόφλησης, Μετρητά, Πιστωτικές Κάρτες (ελεύθερος αριθμός δόσεων), Δωροεπιταγές, Εκπτωτικά Κουπόνια, Εξαργύρωση Καρτών Βonus, Πιστωτικά Σημειώματα, Προκαταβολή και Συμψηφισμός Προκαταβολής στην απόδειξη, Ξένα νομίσματα, Αυτόματα ρέστα.

Το σύστημα διαθέτει τη δυνατότητα αυτόματης εκκαθάρισης των πιστωτικών καρτών. Η διαδικασία αυτή παρέχει σημαντικά οφέλη έναντι γραφειοκρατικών και χρονοβόρων διαδικασιών προσφέροντας καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση στον αγοραστή. Μειώνονται οι χρόνοι αναμονής για εκκαθάριση κάρτας στο POS (Internet vs. phone), τα τηλεφωνικά κόστη εφόσον υπάρχει σύνδεση internet ADSL, ενώ μειώνεται ο απαιτούμενος χρόνος για τις συμφωνίες των extrait των τραπεζών από το λογιστήριο.

Επιπλέον κάθε υπολογιστής (ταμείο), έχει τη δυνατότητα Ηλεκτρονικής Υπογραφής πολλών χειριστών, ενώ παρέχονται δικαιώματα «ξεκλειδώματος» για ακυρώσεις παραστατικών και διορθώσεις. Μέσα από την οθόνη του ταμείου μπορούν να στέλνονται μηνύματα μεταξύ των καταστημάτων για κρατήσεις, ενώ ένα ταμείο μπορεί να έχει πολλαπλές οθόνες πώλησης (multi-queue), για την άμεση εξυπηρέτηση του επόμενου πελάτη σε περίπτωση αναμονής του προηγούμενου ταμείου για οποιοδήποτε λόγο, ενισχύοντας την ταχύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή.

Το λογισμικό υποστηρίζει όλο τον εμπορικό κύκλο, Παραγγελίες, Παραλαβές, Πωλήσεις, Πληρωμές, Τιμολογήσεις, Επιστροφές, κοστολόγηση πολλαπλών παραλαβών, συγκέντρωση Δελτίων Λιανικής και συμφωνία Ζ Ημέρας. Ισχυρά παραμετροποιήσιμη πρόταση αναπαραγγελίας από τα καταστήματα στα κεντρικά και από τα κεντρικά στους προμηθευτές ή απευθείας στους προμηθευτές.

Πλήρες, πλούσιο και τυποποιημένο Reporting ανά υποκατάστημα και ταμείο για οποιαδήποτε ομαδοποίηση Ειδών – Πελατών, ανάλυση πωλήσεων ανά ώρα, είδος, ομάδα, οικογένεια ειδών κλπ. Διαθέτει, Desktop Gadget για τον άμεσο εποπτικό έλεγχο των καταστημάτων. Παράλληλα έχει ενσωματωμένες βέλτιστες πρακτικές και είναι σχεδιασμένο ώστε να προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες της κάθε αγοράς χωρίς να απαιτούνται χρονοβόρες διαδικασίες από ειδικούς.

CRM Για Retail

Το Entersoft Retail®παρέχει τη δυνατότητα της πλήρους εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων του Ενοποιημένου Συστήματος Entersoft CRM®.

Η καταγραφή των δημογραφικών και λοιπών χαρακτηριστικών των πελατών, η ανάλυση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα, σε ώρες, μέρες, ανά ζώνη εμπορευμάτων μέσα στο κατάστημα, οι δείκτες μετατροπής πωλήσεων, κ.λπ., παράγουν στοιχεία και πληροφορίες που οδηγούν σε αποφάσεις βελτιστοποίησης της λειτουργίας, εξοικονόμησης πόρων και αύξησης των πωλήσεων και της κερδοφορίας.

Οι επιλογές και οι προτιμήσεις των πελατών, αλλά και η διαχείριση του συστήματος παραπόνων, παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες βελτίωσης της στρατηγικής προσέγγισης και αποτελεσματικότερης επικοινωνίας με τον καταναλωτή, δημιουργώντας ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες.

Oι προωθητικές ενέργειες γίνονται απόλυτα στοχευμένες ανάλογα με τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του κάθε πελάτη, ενισχύοντας την πιστότητα (loyalty) με κάρτες μελών ή κάρτες bonus. Επιπρόσθετα η εύχρηστη λειτουργία και χρήση του SMS Marketing μέσα από το σύστημα προσδίδει τα πλεονεκτήματα της άμεσης, διακριτικής, και οικονομικής επικοινωνίας με τους πελάτες, η οποία προβάλει άμεσα τα αποτελέσματά της.

Με την πλούσια λειτουργικότητα του Entersoft CRM® έχει πολλαπλές εφαρμογές στο Λιανεμπόριο ώστε να εξυπηρετεί αλλά και να προάγει την πώληση, όπως:

Τα Info Kiosks που παρέχουν πληροφορίες για τα προϊόντα που ενδιαφέρουν τον καταναλωτή, δίνοντάς του επιπλέον ιδέες, να προβάλει τις τρέχουσες προσφορές ή προωθητικές ενέργειες του καταστήματος, να δημιουργήσει ευκαιρίες πώλησης up selling ή cross selling.

PIM-Product Information Management, ένα σύστημα που διαχειρίζεται τις πληροφορίες των ειδών που διαθέτει η επιχείρηση, όπως τεχνικά χαρακτηριστικά, εγχειρίδια εγκατάστασης, χρόνοι παράδοσης, διαθεσιμότητα, παρεμφερή ή συμπληρωματικά προϊόντα στο είδος αναφοράς, τις προσφορές κ.ο.κ. Το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου ειδών, «κάνει» το προσωπικό εξυπηρέτησης του κάθε καταστήματος το πιο ενημερωμένο της αγοράς.

Digital Signage, το λογισμικό μεταφέρει αυτόματα τα δεδομένα των τιμών και των προωθητικών ενεργειών που έχουν αποφασιστεί, στην ηλεκτρονική σήμανση του ραφιού ή ακόμα και στις ηλεκτρονικές διαφημιστικές επιγραφές που διαθέτει το κατάστημα, για την στοχευμένη προώθηση και ενημέρωση του καταναλωτικού σας κοινού.

Mobile Retail Sales Assistant

To Entersoft Mobile® Retail Sales Assistant ενισχύει την αποδοτικότητα των πωλητών λιανικής παρέχοντάς τους όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα, γρηγορότερα, στοχευμένα και σε προσωπικό επίπεδο τους πελάτες τους.

Το φιλικό περιβάλλον της εφαρμογής επιτρέπει στον πωλητή να δίνει άμεσα απαντήσεις στις ερωτήσεις των πελατών κατά την περιήγησή τους μέσα στο κατάστημα, σε οτιδήποτε αφορά προϊόντα, χαρακτηριστικά, συμπληρωματικά είδη, παρόμοια είδη, διαθεσιμότητα, τιμές, συγκρίσεις, είδη σε προσφορά, νέα είδη κ.ά.

Ο καταναλωτής διευκολύνεται ώστε να επιλέξει και να αγοράσει, τα κατάλληλα προϊόντα για τις δικές τους ανάγκες, απολαμβάνοντας προσωπική φροντίδα, αναβαθμισμένο επίπεδο εξυπηρέτησης, χωρίς καθυστερήσεις και κενά, από πλήρως καταρτισμένο προσωπικό, διαμορφώνοντας συνολικά μια ευχάριστη εμπειρία αγορών. Το Mobile Retail Sales Assistant ενισχύει το Customer Experience αλλά και το Customer Loyalty.

Το λογισμικό συμβάλλει στην μεγιστοποίηση του κέρδους ανά κατηγορία ειδών, αξιοποιώντας το διαθέσιμο χώρο προβολής του καταστήματος – merchandising, τη δυνατότητα διορθώσεων σε αποθέματα στα ράφια με άμεσες αλλαγές, ή αναπληρώσεις αποθεμάτων σε κενά ράφια, τη δυνατότητα οποιαδήποτε στιγμή να πραγματοποιηθεί απογραφή ραφιού, να εφαρμοστούν επί τόπου μέσα στο κατάστημα προσφορές ή ειδικές εκπτώσεις, ή αντίστοιχα να ενισχυθούν προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες για συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών.

Το Entersoft Mobile® Retail Sales Assistant εξορθολογεί τις λειτουργίες του σύγχρονου καταστήματος, ενισχύει τις πωλήσεις και την κερδοφορία, την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα του προσωπικού του καταστήματος, ενώ προσφέρει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση που το υιοθετεί παρέχοντας υψηλού επιπέδου Customer Experience στους πελάτες του.

EShop

Η E-Commerce λειτουργικότητα του Entersoft Retail® δημιουργεί εύκολα και απλά το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, με κοινή βάση δεδομένων, ειδών, πελατών, εμπορικών πολιτικών κ.λπ., ώστε να μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα τις επικοινωνιακές, προωθητικές, loyalty και marketing ενέργειες σας, χωρίς χρονοβόρα διαχείριση.

Εκπτώσεις σε είδη και συνδυασμούς ειδών, είδη σε προσφορά, προσφορές για συγκεκριμένες χρονικές περιόδους σε κατηγορίες ειδών ή μεμονωμένα είδη, εκπτωτικές πολιτικές, συχνότητα αγορών, δωρεάν αποστολές, πολλαπλοί τρόποι πληρωμής, δώρα, κουπόνια, σχήματα ενίσχυσης της πιστότητας του πελάτη (Loyalty), στρατηγική επικοινωνίας με τον πελάτη, με newsletters, δείγματα προϊόντων, διαχείριση παραπόνων, εύκολη αλλαγή «βιτρίνας» του ηλεκτρονικού καταστήματος, σας δίνουν απεριόριστες δυνατότητες συνεχούς διαφοροποίησης.

Το σύστημα προσφέρει εξαιρετικά εύκολη πλοήγηση, προσανατολίζει ευχάριστα τον επισκέπτη με δυνατότητα «Αναζήτησης» ειδών μέσα από κριτήρια και φίλτρα, wish lists, απεριόριστες συγκρίσεις ειδών και πολλά ακόμη που βελτιώνουν την εμπειρία του καταναλωτή και ενισχύουν την πιστότητά του. Ταυτόχρονα το σύστημα παρέχει υψηλό επίπεδο ασφάλειας στις συναλλαγές και έλεγχο στην πρόσβαση των χρηστών.