Πληροφορίες
triangle-10px Service Management
triangle-10px Social CRM

Share this product...

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail

Επικοινωνία

Αθήνα
Γραβιάς 23
Αιγάλεω, 12243

Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr

Θεσσαλονίκη
Στρ. Καλλιδοπούλου 6Β
Φάληρο, 54642

Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr

Άργος
Καρατζά 52,
Αργολίδα, 21200

Τ. 27510 69010
E. info@softcomm.gr

Entersoft CRM®, είναι ένα καινοτομικό σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) που καλύπτει όλες τις ενέργειες των τμημάτων Πωλήσεων, Marketing, Εξυπηρέτησης Πελατών και Service (SLAs). Συλλειτουργεί πλήρως με το ERP, δημιουργώντας ένα ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης και λειτουργίας και προσφέρει τη συνολική εικόνα της επιχείρησης σε πραγματικό χρόνο.

Τo Entersoft CRM® αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο οργάνωσης, προγραμματισμού και παρακολούθησης όλων των διεργασιών της επιχείρησης που αφορούν στη διαχείριση των σχέσεων με πελάτες και συναλλασσόμενους. Ταυτόχρονα συντελεί καθοριστικά στη βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών αλλά και στη τόνωση της εξωστρέφειας της επιχείρησης.

Απλό, εύχρηστο και ευέλικτο, το Entersoft CRM® εξασφαλίζει τη γρήγορη εξοικείωση των χρηστών, αυξάνει την παραγωγικότητα και ετοιμότητα τους, προσφέροντας συντονισμένη και άριστη εξυπηρέτηση, αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών.

Προσφέρει άμεση διαχείριση και αξιοποίηση του συνόλου των πληροφοριών που απαιτούνται ακόμα και από απόσταση μέσα από το Microsoft® Outlook ή και από mobile συσκευές (Windows compatible Smart phones, tablets, iPhone και iPad).

Οι αναλυτικές πληροφορίες και τα δεδομένα της Επιχειρηματικής Ευφυΐας που προσφέρει το Entersoft CRM® βοηθούν την επιχείρηση να διαμορφώσει εστιασμένες ενέργειες επικοινωνίας, προώθησης, marketing και εμπορικής πολιτικής, που προγραμματισμένα και μεθοδικά οδηγούν την επιχείρηση στην ανάπτυξη και στη διαφοροποίησή της από τον ανταγωνισμό.

Το Entersoft CRM® λειτουργεί συνδυαστικά με το Entersoft ERP ή και αυτόνομα και περιλαμβάνει ολοκληρωμένες λύσεις για:

triangle-10px Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων

triangle-10px Sales Force Automation

triangle-10px Διαχείριση Πωλητών – Προμηθευτών

triangle-10px Διαχείριση Ευκαιριών Πώλησης

triangle-10px Διαχείριση Συμβάσεων

triangle-10px Διαχείριση Συνδρομών

triangle-10px Διαχείριση Marketing

triangle-10px Customer Profiling & Segmentation

triangle-10px Marketing Campaigns

triangle-10px Ερωτηματολόγια / Έρευνες

triangle-10px SMS / MMS Marketing

triangle-10px Διαχείριση Εκδηλώσεων (Event Management)

triangle-10px Διαχείριση Service & Customer Care

triangle-10px Διαχείριση Service

triangle-10px Διαχείριση Συμφωνιών Υποστήριξης (SLAs)

triangle-10px Διαχείριση Παραπόνων

triangle-10px Διαχείριση Βάσης Γνώσης

triangle-10px Διασύνδεση Με Τηλεφωνικά Κέντρα (CTI connection)

triangle-10px Ολοκλήρωση Με Microsoft Outlook, Lotus Notes

Sales Force Automation

Το Entersoft CRM®παρέχει ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης της δραστηριότητας των πωλήσεων. Προηγμένα λειτουργικά χαρακτηριστικά και ευχρηστία προσφέρουν αμεσότητα στη διαχείριση του συνόλου των πληροφοριών για τους υπάρχοντες και τους υποψήφιους πελάτες, ενώ το Mobile SFA δίνει δυνατότητα στους πωλητές να έχουν πρόσβαση μέσω smartphones και tablet συσκευών (π.χ. iPAD).

Το Entersoft CRM®διαχειρίζεται και παρακολουθεί τη συνολική εικόνα του pipeline των πωλήσεων και των ευκαιριών πώλησης, προσφέρει πλούσια και αναλυτική πληροφόρηση για την πρόβλεψη πωλήσεων, συντελεί στη συντόμευση του κύκλου πώλησης και βελτιστοποιεί το κόστος των διαδικασιών και δίνει στοιχεία για την επίτευξη των στόχων των πωλητών και του προϋπολογισμού πωλήσεων.

Επιπλέον παρέχει αναλυτικά reports, dashboards και αναλύσεις Επιχειρηματικής Ευφυΐας σας παρέχουν την απαιτούμενη διαφάνεια και ελεγξιμότητα των διαδικασιών πώλησης, ευελιξία στη διαμόρφωση των ενεργειών και της στρατηγικής στόχευσης σας με ενημερωμένες αποφάσεις.

Περιλαμβάνει λειτουργικότητα για:

  • Διαχείριση λογαριασμών πελατών κι υποψήφιων πελατών
  • Τμηματοποίηση πελατολογίου (Customer Segmentation) και Παρακολούθηση αγοραστικής συμπεριφοράς (Profiling)
  • Διαχείριση πωλητών, στόχων και προϋπολογισμού πωλήσεων
  • Δρομολόγηση πωλητών – Προσφορές και Παραγγελίες
  • Διαχείριση Lead και Ευκαιριών Πώλησης
  • Mobile Sales Force Automation (SFA)
  • BI Dashboards για ανάλυση πωλήσεων ειδών, πελατών, πωλητών, γεωγραφικών περιοχών κ.λπ.

Marketing Campaigns

Με το Entersoft CRM® αποκτάτε ένα πολύτιμο εργαλείο για το σχεδιασμό, την υλοποίηση και αξιολόγηση στοχευμένων και αποδοτικών προωθητικών ενεργειών, εκστρατειών επικοινωνίας και έρευνας αγοράς.

Δημιουργείστε στατικές και δυναμικές λίστες για την αυτοματοποιημένη αλλά και στοχευμένη επικοινωνία με τα κοινά που σας ενδιαφέρουν να προσεγγίσετε. Κατηγοριοποιήστε το πελατολόγιό σας με δυναμικά κριτήρια αγοραστικής συμπεριφοράς και εκτελέστε προωθητικές ενέργειες με χρήση SMS, email, Internet. Το Entersoft CRM®σας επιτρέπει να σχεδιάσετε, να προγραμματίσετε και να αξιολογήσετε τις εκστρατείες, εκδηλώσεις και τα επικοινωνιακά σας πλάνα, εύκολα, γρήγορα και με ακρίβεια.

Οι αναλυτικές πληροφορίες και τα δεδομένα της Επιχειρηματικής Ευφυΐας που προσφέρει το Entersoft CRM® βοηθούν την επιχείρηση να διαμορφώσει εστιασμένες ενέργειες επικοινωνίας, προώθησης, marketing και εμπορικής πολιτικής, που προγραμματισμένα και μεθοδικά οδηγούν την επιχείρηση στην ανάπτυξη και στη διαφοροποίησή της από τον ανταγωνισμό.

Διαχείριση Marketing

  • Customer Profiling & Segmentation
  • Marketing Campaigns
  • Ερωτηματολόγια / Έρευνες
  • SMS/MMS Marketing
  • Διαχείριση Εκδηλώσεων (Event Management)

Service Management

Το Entersoft Service Management αποτελεί βασικό υποσύστημα του Entersoft CRM® που καλύπτει όλο το φάσμα των αναγκών που αφορούν στην παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση πελατών. Παρέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες στην επιχείρηση ώστε να βελτιστοποιεί τις λειτουργίες της, να μπορεί να αναπτύξει νέα, προστιθέμενης αξίας προϊόντα υπηρεσιών, επιτυγχάνοντας την διαφοροποίησή της και ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά της.

Το Entersoft Service Management, αυτοματοποιεί όλες τις εμπλεκόμενες διαδικασίες, από την στιγμή της αναγγελίας ενός αιτήματος εξυπηρέτησης, τη διαχείριση και παρακολούθησή του, τη λύση του και τιμολόγησή του, έως και την αξιολόγηση της ποιότητας απόκρισης και απόδοσης των προσφερόμενων υπηρεσιών. Αναβαθμίζει την ποιότητα υπηρεσιών προσφέροντας λειτουργικότητες συσχέτισης βλαβών με τυπικές επιλύσεις αλλά και άρθρα στη Βάση Γνώσης Τεχνικών Πληροφορικών. Υποβοηθάει την ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες με τη συστηματική παρακολούθηση των παραπόνων τους καθώς και των διαδικασιών επίλυσής τους.

Η διαχείριση και παρακολούθηση των Συμβολαίων Παροχής Υπηρεσιών (Service Level Agreements) γίνεται εύκολα, απλά και με ακρίβεια. Οι όροι κάθε συμβολαίου ορίζονται, διαχειρίζονται και παρακολουθούνται και γίνεται αξιολόγηση του συνολικού κόστους του κάθε συμβολαίου, σύμφωνα με τις τιμολογιακές πολιτικές που το διέπουν. Η διάκριση των συμβατικών από τις εξω-συμβατικές υποχρεώσεις και η δυνατότητα επακριβούς αιτιολόγησής τους και τιμολόγησής τους διασφαλίζει την αξιοπιστία της εταιρείας απέναντι στον πελάτη, αλλά και τις προβλέψεις χρηματορροής για τη διοίκηση. Παράλληλα, το σύστημα υπολογίζει με αυτόματο τρόπο τον κύκλο ζωής των συμβολαίων και μπορεί να διαχειριστεί ανανεώσεις και παραρτήματα στα υπάρχοντα συμβόλαια, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή.

Το εξαιρετικά ευέλικτο και διαμορφώσιμο μοντέλο δημιουργίας παρεχόμενων υπηρεσιών του Entersoft Service Management, ο ορισμός και δημιουργία εξειδικευμένων και συνδυαστικών πακέτων παρεχόμενων υπηρεσιών με πολλαπλά κριτήρια διαμόρφωσης, είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά του που το καθιστούν φιλικό στον χρήστη, αποτελεσματικό στον πελάτη και αξιόπιστο στην επιχείρηση.

Customer Care & HelpDesk

Τo Entersoft CRM® παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα οργάνωσης και παρακολούθησης των εργασιών εξυπηρέτησης, που αποσκοπεί στη παροχή σταθερής ποιότητας υπηρεσιών, τον έλεγχο της αποτελεσματικότητας και του κόστους, καθώς και τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών σας.

Καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων εξυπηρέτησης, όπως Τηλεφωνική Υποστήριξη – Help Desk, όπου διαχειρίζεται και καταγράφει υποθέσεις υποστήριξης, κλήσεις και επικοινωνίες με όλους τους τρόπους, τηλέφωνο, email, fax, internet και SMS, ακόμα και σε διασύνδεση με εξωτερικά call centers, τόσο για εισερχόμενες όσο και για εξερχόμενες κλήσεις. Η διασύνδεση με το σύστημα CTI προσφέρει άμεση αναγνώριση του πελάτη και παρουσίαση όλων των πληροφοριών που τον αφορούν, επιταχύνοντας την ορθότερη εξυπηρέτησή του.

Η Βάση Γνώσης, του συστήματος προσφέρει άμεση πρόσβαση ακόμα και απομακρυσμένη, σε θέματα, επιλύσεις και άρθρα γνώσης που στοιχειοθετούν τη γρήγορη και καταρτισμένη εξυπηρέτηση των πελατών και του κοινού της επιχείρησης δημιουργώντας σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Το σύστημα διαθέτει ολοκληρωμένη Διαχείριση Παραπόνων, που παρακολουθεί, καταγράφει, κατηγοριοποιεί και προωθεί το κάθε παράπονο προς επίλυση, ενώ δίνει στατιστικά στοιχεία για την περαιτέρω επεξεργασία τους και την κοστολόγησή τους.

Με το Entersoft CRM® μπορείτε να διαμορφώσετε την Εξυπηρέτηση των Πελατών σας, όπως εσείς επιθυμείτε και σύμφωνα με τα πρότυπα και τις διαδικασίες ISO της εταιρείας σας.

Αναλυτικές πληροφορίες και δεδομένα της Επιχειρηματικής Ευφυΐας συντελούν στη βελτίωση της διαχείρισης των διαδικασιών εξυπηρέτησης και του κόστους τους, προσφέροντας συντονισμένη, άριστη εξυπηρέτηση στο εταιρικό κοινό που ενισχύει την εξωστρέφεια της επιχείρησης.

Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Care

  • Τηλεφωνική Υποστήριξη – Help Desk
  • Διαχείριση Βάσης Γνώσης
  • Διαχείριση Παραπόνων
  • Διαχείριση Συμβάσεων
  • Διαχείριση Service (δείτε το Entersoft Service Management)

Διασύνδεση με Τηλεφωνικά Κέντρα (CTI connection)

Operations & Automations

Με τo Entersoft CRM® μπορείτε να αυτοματοποιήσετε και να διασφαλίσετε τις ροές εργασίας των επιχειρηματικών σας διαδικασιών διατμηματικά, ελαχιστοποιώντας τις χειρονακτικές, επαναλαμβανόμενες και γραφειοκρατικές ρουτίνες εργασίας.

Η τυποποίηση και ενιαία διαχείριση των εταιρικών διαδικασιών και η δυνατότητα εφαρμογής επιχειρηματικών κανόνων, αναβαθμίζουν την ποιότητα εργασίας, μειώνουν τον διαχειριστικό χρόνο και βελτιστοποιούν το λειτουργικό κόστος της επιχείρησης.

Το Entersoft CRM® έχει χρησιμοποιηθεί σε πολύ απαιτητικές εφαρμογές Operations που ποικίλλουν από εσωτερικές διαδικασίες προγραμματισμού εγκαταστάσεων συσκευών μέχρι σύνθετες διαδικασίες service αεροπορικών εταιρειών με αυξημένες ανάγκες κάλυψης απαιτητικών προτύπων ασφάλειας.

CRM Για Retail

Το Entersoft Retail® παρέχει τη δυνατότητα της πλήρους εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων του Ενοποιημένου Συστήματος Entersoft CRM®.

Η καταγραφή των δημογραφικών και λοιπών χαρακτηριστικών των πελατών, η ανάλυση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα, σε ώρες, μέρες, ανά ζώνη εμπορευμάτων μέσα στο κατάστημα, οι δείκτες μετατροπής πωλήσεων, κ.λπ., παράγουν στοιχεία και πληροφορίες που οδηγούν σε αποφάσεις βελτιστοποίησης της λειτουργίας, εξοικονόμησης πόρων και αύξησης των πωλήσεων και της κερδοφορίας.

Οι επιλογές και οι προτιμήσεις των πελατών, αλλά και η διαχείριση του συστήματος παραπόνων, παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες βελτίωσης της στρατηγικής προσέγγισης και αποτελεσματικότερης επικοινωνίας με τον καταναλωτή, δημιουργώντας ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες.

Oι προωθητικές ενέργειες γίνονται απόλυτα στοχευμένες ανάλογα με τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του κάθε πελάτη, ενισχύοντας την πιστότητα (loyalty) με κάρτες μελών ή κάρτες bonus. Επιπρόσθετα η εύχρηστη λειτουργία και χρήση του SMS Marketing μέσα από το σύστημα προσδίδει τα πλεονεκτήματα της άμεσης, διακριτικής, και οικονομικής επικοινωνίας με τους πελάτες, η οποία προβάλει άμεσα τα αποτελέσματά της.

Με την πλούσια λειτουργικότητα του Entersoft CRM® έχει πολλαπλές εφαρμογές στο Λιανεμπόριο ώστε να εξυπηρετεί αλλά και να προάγει την πώληση, όπως:

Τα Info Kiosks που παρέχουν πληροφορίες για τα προϊόντα που ενδιαφέρουν τον καταναλωτή, δίνοντάς του επιπλέον ιδέες, να προβάλει τις τρέχουσες προσφορές ή προωθητικές ενέργειες του καταστήματος, να δημιουργήσει ευκαιρίες πώλησης up selling ή cross selling.

PIM-Product Information Management, ένα σύστημα που διαχειρίζεται τις πληροφορίες των ειδών που διαθέτει η επιχείρηση, όπως τεχνικά χαρακτηριστικά, εγχειρίδια εγκατάστασης, χρόνοι παράδοσης, διαθεσιμότητα, παρεμφερή ή συμπληρωματικά προϊόντα στο είδος αναφοράς, τις προσφορές κ.ο.κ. Το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου ειδών, «κάνει» το προσωπικό εξυπηρέτησης του κάθε καταστήματος το πιο ενημερωμένο της αγοράς.

Digital Signage, το λογισμικό μεταφέρει αυτόματα τα δεδομένα των τιμών και των προωθητικών ενεργειών που έχουν αποφασιστεί, στην ηλεκτρονική σήμανση του ραφιού ή ακόμα και στις ηλεκτρονικές διαφημιστικές επιγραφές που διαθέτει το κατάστημα, για την στοχευμένη προώθηση και ενημέρωση του καταναλωτικού σας κοινού.

Mobile CRM

Η άμεση και σε πραγματικό χρόνο πρόσβαση στο εταιρικό CRM μέσω ενός smartphone ή tablet επιτρέπει στα στελέχη να ενημερώνονται και να ενημερώνουν τις επαφές τους, να διαχειρίζονται τις ευκαιρίες πώλησης και τα θέματα που αφορούν τους πελάτες, συμβάλλοντας στην αύξηση της παραγωγικότητας και στη μείωση του διαχειριστικού χρόνου και κόστους των mobile στελεχών σας.

Οι εφαρμογές mobile της Entersoft βοηθούν τη σύγχρονη επιχείρηση να οργανώσει και να ελέγξει τη δραστηριότητά της και τις σχέσεις της με την αγορά επιτρέποντας στα στελέχη της να ολοκληρώνουν το έργο τους, έχοντας στη διάθεσή τους παντού τις ευκολίες που απολαμβάνουν και στο γραφείο τους.

Σημαντικό πλεονέκτημα των mobile εφαρμογών της Entersoft είναι ότι διέπονται από την κοινή βάση δεδομένων του κεντρικού ERP ή και CRM συστήματος χωρίς διπλοκαταχωρήσεις διοχετεύοντας την κοινή πληροφορία σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας του οργανισμού είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό περιβάλλον του.