Share this product...

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail

Επικοινωνία

Αθήνα
Γραβιάς 23
Αιγάλεω, 12243

Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr

Θεσσαλονίκη
Στρ. Καλλιδοπούλου 6Β
Φάληρο, 54642

Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr

Άργος
Καρατζά 52,
Αργολίδα, 21200

Τ. 27510 69010
E. info@softcomm.gr

Η Data Communication, πρωτοπόρος στη δημιουργία λογισμικού για επιχειρήσεις από το 1987, θεωρώντας πως η καινοτομία στην τουριστική βιομηχανία είναι ζωτικής σημασίας για τη μεγιστοποίηση της ανταγωνιστικότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων δημιούργησε την εφαρμογή DC Hotel.

Το DC Hotel αποτελεί ολοκληρωμένη λύση λογισμικού για κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση (ξενοδοχείο, ξενώνα, πανσιόν, studio, hostel, ενοικιαζόμενα, day use hotel κ.λπ.). Διακρίνεται για την ευκολία χρήσης του και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αμέσως από κάθε χρήστη χωρίς να προαπαιτούνται ειδικές γνώσεις. Διαθέτει απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης και προσαρμογής στις ειδικές ανάγκες κάθε ξενοδοχειακής επιχείρησης. Αποτελεί την ιδανική, σύγχρονη λύση για την οργάνωση κάθε τύπου ξενοδοχείου καλύπτοντας όλο το φάσμα των λειτουργιών του.

Με το DC Hotel κερδίζετε

 triangle-10px  Αποτελεσματικότητα

triangle-10px  Αξιοπιστία

triangle-10px  Διαχρονικότητα

triangle-10px  Χρόνο & Χρήμα

triangle-10px  Αύξηση Παραγωγικότητας

triangle-10px  Έγκυρη Πληροφόρηση

triangle-10px  Κόστος Απόκτησης & Λειτουργίας

Δυνατότητες του DC Hotel

Kαλύψτε τις εξειδικευμένες ανάγκες του ξενοδοχείου σας

  • Δυνατότητα πλήρους προσαρμογής της εφαρμογής ανάλογα με τις λειτουργικές απαιτήσεις και τα δικαιώματα κάθε χρήστη.
  • Διαχείριση κρατήσεων groups, ιδιωτών, εταιρειών, φιλοξενούμενων, ημι-διαμονής και πρακτορείων με δυνατότητα ελέγχου allotment και commitment ανά πρακτορείο.
  • Δυνατότητα καταχώρισης συνδυασμού διαφορετικών τύπων συμφωνίας και τύπων δωματίων σε μια κράτηση
  • Προσαρμογή των οθονών και των αναφορών σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες.
  • Πλήρης παρακολούθηση των επιπλέον δραστηριοτήτων του ξενοδοχείου σας, όπως εκδηλώσεων, συνεδρίων κ.α. καθώς και διαχείριση των προκαταβολών τους.
  • Εκτύπωση παραστατικών είτε με ενσωματωμένο το λογότυπο του ξενοδοχείου σας, είτε σε προ-εκτυπωμένα παραστατικά.
  • Σύνδεση της εφαρμογής με συστήματα P.O.S. (Point Of Sales) και τηλεφωνικά κέντρα.
  • Σύνδεση με τις εφαρμογές Academia Financials Γενική Λογιστική και Academia Financials Έσοδα-Έξοδα της Data Communication για πλήρη παρακολούθηση των βιβλίων Γ’ ή Β’ κατηγορίας του ξενοδοχείου και εκτύπωση Ισοζυγίου, Γενικού Αναλυτικού Καθολικού, Περιοδικής Φ2, Εκκαθαριστικής Φ1, Αποστολή των Μηνιαίων Καταστάσεων Πελατών, Προμηθευτών & Συναλλαγών κ.α.

Προσφέρετε ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση στους επισκέπτες σας

  • Παρακολούθηση των στοιχείων των πελατών και κάθε αιτήματός τους.
  • Παρακολούθηση ιστορικού πελατών και των κινήσεων τους.
  • Πραγματοποίηση online κρατήσεων για μεμονωμένους πελάτες και πρακτορεία με αυτόματη αποστολή επιβεβαίωσης, μέσω internet, μετά την καταχώρηση της κράτησης.
  • Παρακολούθηση προκαταβολών κρατήσεων, μετακινήσεων & επιπλέον χρεώσεων.
  • Δυνατότητα διαχείρισης μαζικών αφίξεων και αναχωρήσεων.
  • Διάσπαση ή μεταφορά κινήσεων από δωμάτιο σε δωμάτιο.
  • Απεριόριστος αριθμός τύπων δωματίων και τύπων συμφωνίας.
  • Απεριόριστος αριθμός τιμοκαταλόγων, ούτως ώστε να καλύπτουν όλες τις δυνατές περιπτώσεις ανά χρονική περίοδο και κατηγορία πελάτη.
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση.

Βελτιώστε την ποιότητα υπηρεσιών προς τους επισκέπτες σας

  • Άμεση πληροφόρηση για τη διαθεσιμότητα και τη δυναμικότητα του ξενοδοχείου τόσο σε άτομα, όσο και σε δωμάτια, με βάση τις αφίξεις και τις αναμενόμενες κρατήσεις. Επιπλέον δυνατότητα ελέγχου διαθεσιμότητας του ξενοδοχείου ανά τύπο δωματίου και ανά τύπο συμφωνίας.
  • Αποστολή ευχετηρίων καρτών μέσω e-mail ή SMS.
  • Αποστολή ειδικών προσφορών σε πελάτες της επιλογής σας μέσω e-mail ή SMS.
  • Αυτόματη παρακολούθηση housekeeping (οροφοκομία).
  • Αυτόματη παρακολούθηση βλαβών δωματίων.
  • Κατηγοριοποίηση δωματίων βάσει χρήσης (για καπνίζοντες, μη καπνίζοντες, άτομα με ειδικές ανάγκες κ.λπ.).

Αυξήστε την κερδοφορία σας

  • Σύστημα Πρότυπης Κοστολόγησης που προσφέρει άμεση εικόνα κόστους και κέρδους κάθε κράτησης κατά την καταχώρισή της.
  • Παρακολούθηση χρεώσεων διαμενόντων και επισκεπτών.
  • Παρακολούθηση των παροχών των δωματίων.
  • Ορισμός κόστους ανά τύπο συμφωνίας.
  • Παρακολούθηση booking positions για κάθε tour operator.
  • Διαχείριση πολλών και διαφορετικών κατηγοριών επισκεπτών (ενήλικες, παιδιά, άτομα με ειδικές ανάγκες κ.λπ.) με δυνατό-τητα διαφοροποίησης στη χρέωση.

Αυξήστε την παραγωγικότητά σας

  • Πολυγλωσσικό, φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον προς το χρήστη.
  • Δυνατότητα προσαρμογής των επιλογών της εφαρμογής ανάλογα με τα δικαιώματα του κάθε χρήστη.
  • Διαδραστική γραφική απεικόνιση πλάνου κρατήσεων και δωματίων.
  • Ταχύτατη καταχώριση κράτησης.
  • Γρήγορη και δυναμική αναζήτηση.
  • Ευκολία διαχείρισης μαζικών αφίξεων και αναχωρήσεων

Αποκτήστε ολοκληρωμένη πληροφόρηση

  • Ολοκληρωμένη πληροφόρηση, τόσο για την ξενοδοχειακή δραστηριότητα, όσο και για την οικονομική διαχείριση της επιχείρησης.
  • Προσδιορισμός αποτελέσματος εσόδων-εξόδων του ξενοδοχείου σε καθημερινή βάση με το κλείσιμο της ημέρας.
  • Διατήρηση ημερολογίου κινήσεων ημέρας και ταμειακών καταστάσεων.
  • Εκτύπωση κατάστασης εστιατορίου ανά δωμάτιο, αριθμό ατόμων και τύπο συμφωνίας.
  • Καταστάσεις ακυρωμένων και non-show κρατήσεων.
  • Παρακολούθηση εκπτώσεων ανά πελάτη.

   

Χαρακτηριστικά του DC Hotel

Τα μοναδικά χαρακτηριστικά του DC Hotel, αποτέλεσμα της μεγάλης εμπειρίας και προηγμένης τεχνογνωσίας της Data Communication, καθιστούν την εφαρμογή:

Ολοκληρωμένη

Καλύπτει όλες τις ανάγκες κάθε τύπου ξενοδοχειακής επιχείρησης.

 

Σύγχρονη

Εκμεταλλεύεται με πληρότητα τις δυνατότητες που προσφέρει το Διαδίκτυο για την οργάνωση του ξενοδοχείου και την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Φιλική

Προσφέρει ομοιόμορφο γραφικό περιβάλλον σε όλη την έκταση του συστήματος, με ηλεκτρονικές οδηγίες στη γλώσσα του κάθε χρήστη, για κάθε οθόνη, πεδίο οθόνης, πίνακα δεδομένων, διαδικασία και μηχανισμό.

Απλή

Άμεση λειτουργία της εφαρμογής και εύκολος χειρισμός της χωρίς να απαιτεί από τον χρήστη ξενοδοχειακές γνώσεις ή εμπειρία στη χρήση Η/Υ.

Ασφαλή

Ελεγχόμενη πρόσβαση από παραμετρικό σύστημα ασφάλειας (σε επίπεδο οθόνης και ενέργειας, ανά χρήστη ή ομάδα χρηστών, ανά εταιρεία), με δυνατότητα αναλυτικής καταγραφής κάθε ενέργειας και κάθε μεταβολής σημαντικών στοιχείων. Σύστημα προστασίας της επιχείρησης από τυχόν λάθη χειρισμού.

Ευπροσάρμοστη

Δυνατότητα πλήρους προσαρμογής ανάλογα με τις λειτουργικές απαιτήσεις κάθε ξενοδοχείου όπως ελεύθερο καθορισμό χρήσεων, διάφορους τύπους προϋπολογισμών, ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική κ.α.

Πολυεταιρική

Υποστηρίζει την παρακολούθηση απεριόριστου αριθμού ξενοδοχείων, καθώς και ομίλους εταιρειών με ενοποίηση οικονομικών αποτελεσμάτων.

Πολυγλωσσική

Εκτός της ελληνικής υποστηρίζει παράλληλα την αγγλική και πληθώρα ξένων γλωσσών, στις οθόνες, τις καταχωρίσεις και τις αναφορές – εκτυπώσεις.

Ευέλικτη

Προσφέρει πλήρη και απεριόριστη ιστορικότητα. Ολες οι κινήσεις παραμένουν στη Βάση Δεδομένων και είναι άμεσα προσβάσιμες, έως ότου ζητηθεί από εξουσιοδοτημένο χρήστη η συγκεντροποίηση ή η διαγραφή τους.

Υποστήριξη Όπου Και Αν Βρίσκεται Το Ξενοδοχείο Σας

Η άμεση και ποιοτική υποστήριξη του πελάτη είναι ακρογωνιαίος λίθος της πολιτικής της Data Communication. Οπουδήποτε και αν βρίσκεται η επιχείρησή σας, η υποστήριξή της είναι εξασφαλισμένη από την Data Communication και το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων συνεργατών της σε όλη την Ελλάδα.

Τα πιστοποιημένα για την τεχνογνωσία τους στελέχη της Data Communication και του Πανελλαδικού Δικτύου Συνεργατών της αναλαμβάνουν το έργο της εξασφάλισης της καλής λειτουργίας κάθε εγκατάστασης. Είναι άριστοι γνώστες της τεχνολογίας και των δυνατοτήτων των εφαρμογών, έχουν πλούσια εμπειρία στη διαχείριση έργων λογισμικού, είναι σε θέση να κατανοήσουν πλήρως τις ανάγκες της επιχείρησής σας και βρίσκονται πάντα στη διάθεσή σας.

Η Data Communication και το δίκτυο συνεργατών της εγγυώνται μακροπρόθεσμα την απόδοση της επένδυσής σας προσφέροντας:

  • Υπηρεσίες υλοποίησης του έργου, εγκατάστασης και παραμετροποίησης της εφαρμογής, καθώς και εκπαίδευσης των χρηστών.
  • Εγγύηση της καλής λειτουργίας των εφαρμογών με τη σύναψη ετήσιου συμβολαίου συντήρησης για την ενημέρωση της εφαρμογής με νέες εκδόσεις, ώστε να καλύπτονται έγκαιρα οι μεταβολές της νομοθεσίας και οι αναβαθμίσεις του λογισμικού.
  • Συνεχή κάλυψη των αναγκών σας με υπηρεσίες υποστήριξης (after sales support). Oι υπηρεσίες παρέχονται τηλεφωνικά, με χρήση του Internet (on line), ή επί τόπου (on site) με τη σύναψη συμβολαίου παροχής υπηρεσιών υποστήριξης με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους.
  • Αυτόματη ενημέρωση, με live update, του DC Hotel ώστε να είναι η εφαρμογή σας πάντα ενημερωμένη με την τελευταία έκδοση του λογισμικού χωρίς καμμία προσπάθεια εκ μέρους σας.

Mobile Field Marketing

To Entersoft Mobile® Field Marketing αυτοματοποιεί τις διαδικασίες field marketing με τεχνολογίες αιχμής σε smartphones και tablets. Το λογισμικό λειτουργεί ως μια «device intelligence» εφαρμογή η οποία καθοδηγεί τον χρήστη σύμφωνα με την εταιρική στρατηγική, συμβάλλοντας σημαντικά στην ολοκλήρωση των Field Marketing ενεργειών γρήγορα, ευέλικτα και στοχευμένα.

Merchandising

Ο σχεδιασμός του merchandising της επιχείρησης ξεκινά στο back office του συστήματος και στη συνέχεια διοχετεύεται στις κινητές συσκευές των στελεχών. Ο χρήστης, σε κάθε επίσκεψη που πραγματοποιεί, ξέρει ακριβώς τις εργασίες που πρέπει να ολοκληρώσει, από την απογραφή ραφιού, την των αναπλήρωση ειδών, την παράδοση ή απόσυρση του προωθητικού υλικού, την τοποθέτηση νέας ή συμπληρωματικής παραγγελίας, τη διαχείριση εισπράξεων, την καταγραφή ανταγωνισμού, όπως τιμές, προωθητικές ενέργειες, φωτογραφίες κ.ά., καθώς και παρακολούθηση συμφωνιών τοποθέτησης ραφιού και όψεων. Το Entersoft Mobile® Merchandising λειτουργεί και ως αυτόνομο υποσύστημα.

Ερωτηματολόγια & Έρευνες

Η συμπλήρωση ερωτηματολογίων στο χώρο του πελάτη για τις marketing ανάγκες του οργανισμού προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για την κατανόηση των τάσεων της αγοράς, τις κινήσεις του ανταγωνισμού, την ικανοποίηση των πελατών κ.ά. Το Entersoft Mobile® παρέχει σύγχρονες δυνατότητες δημιουργίας και σχεδιασμού ερωτηματολογίων & εμπορικών ερευνών, που εκπονούνται μέσα από στην συσκευή του mobile στελέχους, πωλητή ή merchandiser.

Τα ερωτηματολόγια/έρευνες, ενσωματώνονται σε εκστρατείες επικοινωνίας, με λίστες αποδεκτών, δέχονται πολλές μορφές απαντήσεων, μίας επιλογής, πολλαπλών επιλογών, ημερομηνίες, ακόμα και κείμενο.

Ισχυρό reporting, μετρήσεις δεικτών αποτελεσματικότητας (ΚPIs), διαδραστικά Dashboards, εικόνα δραστηριοτήτων field marketing σε πραγματικό χρόνο, εντοπισμός GPS, Geo-location υπηρεσίες και σημαντικές δυνατότητες διασύνδεσης των ενεργειών με marketing campaigns, customer profiling & segmentation, διευκολύνουν τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αποτελεσματικότητα των field marketing πλάνων της σύγχρονης επιχείρησης.