Share this product...

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail

Επικοινωνία

Αθήνα
Γραβιάς 23
Αιγάλεω, 12243

Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr

Θεσσαλονίκη
Στρ. Καλλιδοπούλου 6Β
Φάληρο, 54642

Τ. 700 700 7077
E. info@softcomm.gr

Άργος
Καρατζά 52,
Αργολίδα, 21200

Τ. 27510 69010
E. info@softcomm.gr

Η Software Communication δίνει ιδιαίτερη σημασία στον τομέα της εκπαίδευσης των πελατών – χρηστών γιατί πιστεύει ότι ένας καλά εκπαιδευμένος πελάτης είναι σε θέση άμεσα να ωφεληθεί 100% από τα πλεονεκτήματα που του προσφέρει το πληροφοριακό σύστημα που έχει εγκατασταθεί στην επιχείρηση του.

Η εκπαίδευση είναι μία από τις παραγωγικότερες επενδύσεις του χρήστη που οδηγεί σε σημαντική εξοικονόμηση χρόνου και αύξηση της παραγωγικότητας! Έχει αποδειχτεί ότι μία ώρα εκπαίδευσης μπορεί να εξοικονομήσει 20πλάσιο χρονικό διάστημα πειραματισμού του χρήστη στην πράξη. Επί πλέον έχει αποδειχθεί έμπρακτα ότι η σωστή εκπαίδευση καθιστά το πληροφοριακό σύστημα απόλυτα λειτουργικό ώστε από την πρώτη στιγμή λειτουργίας του να ξεκινήσει άμεσα η απόσβεση της επένδυσης του νέου συστήματος.

H εκπαίδευση είναι πολυδιάστατη και απευθύνεται στους χρήστες του συστήματος καθώς και στο υπεύθυνο προσωπικό που θα μπορέσει να αναλάβει την εν μέρει υποστήριξη της εφαρμογής στις εγκαταστάσεις του πελάτη.

Η εκπαίδευση παρέχεται από την Software Communication βάσει ειδικά προσαρμοσμένων σεμιναρίων που αναφέρονται εξειδικευμένα στο συγκεκριμένο πληροφοριακό σύστημα που έχει εξελιχθεί και εγκατασταθεί στην κάθε επιχείρηση.

Η εκπαίδευση που παρέχεται από την Software Communication διακρίνεται σε δύο επίπεδα

triangle-10px  Εκπαίδευση Χρηστών στις βασικές λειτουργίες του πληροφοριακού συστήματος

Το πρώτο επίπεδο εκπαίδευσης στα πληροφοριακά συστήματα εγκατεστημένα από την Software Communication στοχεύει στην εξοικείωση του χρήστη με το συγκεκριμένο σύστημα καθώς και στην εκμάθηση των βασικών λειτουργιών και χειρισμών. Έτσι, ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει τις πολλαπλές δυνατότητες του συστήματος, ώστε να είναι παραγωγικός από την πρώτη κιόλας στιγμή.

Επίσης, θα είναι σε θέση να επικοινωνεί τηλεφωνικά με το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της Software Communication ώστε να επιλύει τυχόν απορίες που πιθανόν προκύψουν μελλοντικά.

triangle-10px  Εκπαίδευση Χρηστών στις προηγμένες λειτουργίες του πληροφοριακού συστήματος.

Το πρώτο επίπεδο εκπαίδευσης στα πληροφοριακά συστήματα εγκατεστημένα από την Software Communication στοχεύει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του χρήστη σε πιο πολύπλοκες λειτουργίες του εκάστοτε πληροφοριακού συστήματος όπως οι λειτουργίες των συμπληρωματικών εφαρμογών (modules) του συστήματος ώστε να είναι σε θέση να προσφέρει υποστήριξη στους συναδέλφους του δίνοντας λύσεις σε τυχόν απορίες που προκύψουν.

Αναφέρεται σε εκπαίδευση του εξειδικευμένου προσωπικού υποστήριξης μηχανογραφικών εφαρμογών του πελάτη σε θέματα σχεδιασμού και υλοποίησης εκτυπώσεων και αναφορών με χρήση των ειδικών εργαλείων που παρέχουν οι εφαρμογές.

Επίσης, θα είναι σε θέση να επικοινωνεί τηλεφωνικά με το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της Software Communication ώστε να επιλύει τυχόν απορίες που πιθανόν προκύψουν μελλοντικά.